úterý 17. května 2016

Vyjádření k budoucímu smazání recenze

Krásný úterní den všem,

ráda bych Vám poděkovala za podporu v rámci mého předešlého článku, kde jsem vyjádřila svůj názor na objednávku z nejmenovaného e-shopu.

Dnes ráno mi slečna napsala krásný e-mail, který mě opravdu překvapil. Nerada bych zde uveřejňovala celý e-mail, ale zhruba Vám ho shrnu.

Slečna mě nazvala úspěšnou blogerkou, (pozn. áno, děkuji to potěší :-))
Dále mi vytkla, že prý jsem vytvořila lživou reklamu, kterou vytvořila hloupoučká teenka a záměrně (pozn. opravdu to napsala. Myslím že teen je označení pro někoho komu je 11-16, mě je 22) jsem poškodila její e-shop.

S přehlédnutím toho, že tato slečna ani netuší jak se v českém jazyce vyká tudíž velké V, přešla rovnou z urážení k vyhrožování. 

Podle ní se v balíčku nacházeli ještě 2 výrobky přírodního původu (pozn. které vážně nevím, kde měli být, ale já je neviděla). Dle jejího názoru jsem jako nezkušená (pozn. opět uvedeno přímo z e-mailu) nedokázala výrobky (zřejmě i její služby) ocenit.


Ovšem poslední věta mě opravdu dostala. Slečna požaduje tedy smazání článku a nebo....

"...recenze, nebo tento případ postoupím k instituci, která se tímto lživým článkem bude nadále zabývat." 

Vyjádření:

Nejen, že slečna neumí unést kritiku svého počínání, ale zároveň ještě uráží a vyhrožuje. Myslím, že pokud chce vlastnit úspěšný e-shop, který byl založený na velice hezké myšlence, měla by změnit přístup chování ke svým zákazníků a zamyslet se i nad dalšími aspekty tohoto obdarovávání.

Ve svém dotazníku, který vyplňuje každý zákazník při tvorbě objednávky, by měla rozhodně zohlednit mnohem více kritérii pro tvorbu objednávky a to například, zda obdarovaná vlastní vanu či sprchový kout, zda vlastní aromalampu atd. Avšak i toto se dá zohlednit a zakomponovat nenápadným a vkusným způsobem, jelikož počítat s tím, že se strefíte do vkusu s dotazníkem o 5 větách, je velice nerozumné.

Dále by se měla zaměřit na zlepšení ochrany výrobků. Obalový systém, který využívá zapříčiňuje jen to, že věci jsou v krabici sesypané na jednu stranu či dokonce v ní cestují sem a tam.


"Vždy jsem si myslela, že bloggerský svět je o tom, aby člověk mohl svobodně vyjádřit svůj názor. Asi jsem se mýlila. A proto bych tímto chtěla upozornit i ostatní bloggerky a bloggery, aby si dávali pozor "na pusu"."


Na základě dobrého jména blogu i mého, a na doporučení čtenářů i ostatních, nebude smazán žádný z publikovaných článků.

Jednalo se o objektivní recenzi a můj vlastní názor na poskytnutou službu.

Věřím, že mé rozhodnutí bude podporováno a tato situace zůstane nejen výstrahou, ale také ponaučením.


Slečně přeji, aby mé výhrady vzala v potaz a tím dosáhla určitého zlepšení kvality svých služeb.



Hezky zbytek dne

Vaše

            








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)