úterý 12. července 2016

Aqua spreje - novinka a porovnání

Léto v plném proudu, sluníčko svítí a pro dokonalé osvěžení je nejlepší být v blízkosti vody s nějakým koktejlem v ruce. Ale pokud chceme vyrazit na nějaký výlet či do města, jak se osvěžit tam?

Pro tento účel jsou skvělé tyto vody ve spreji. Na první z nich od Balei jsem narazila zhruba před měsícem a naprosto mě nadchla. A co vlastně tato voda nabízí?

osvěžení, hydrataci a povzbuzení tváře a dekoltu





Balea osvěžující voda ve spreji


Značka: Balea
Objem: 150 ml
Parfemace: žádná
Cena: 60 Kč


Tento výrobek nabízí vitalizaci a hydrataci obličeje a celého těla v horkých letních dnech.
Balení je dostatečně velké, tudíž vydrží dost dlouhou dobu.
Celkové balení je velice vydařené, jen bych ocenila, kdyby láhev neměla žádné víčko, ale využila jiného systému. (viz foto dole)
Perfektní vlastností je možnost využití pro fixaci make-upu, což je dle mého názoru naprosto skvělé. Osvěžení a zároveň fixace = dokonalá vlastnost.
Snadné nanášení a rychlé vstřebávání.
Díky absenci parfemace, je skvělý jak pro osvěžení žen tak i mužů.
V případě, že si chcete zajistit dokonalé osvěžení, je možné výrobek uložit do lednice.


Značka: Rival De Loop
Objem: 75 ml
Parfemace: s Aloe Vera
Cena: 30 Kč

K porovnání jsem dnes využila tento sprej z Rosmannu.

Balení je o polovinu menší a tudíž odpovídá i cena, ale do kabelky je ideální.
Celkové balení se mi moc nelíbí, jelikož rozprašovač je vcelku ošizený. Nelíbí se mi kovový okraj.
Funkčnost je obdobná, kromě toho, že nezajišťuje fixaci.
Celkově bych sprej hodnotila velice kladně, ale je jedna věc, která mi velice vadí. V případě, že si sprej nastříkáte na obličej včetně rtů a následně si je olíznete, cítíte ošklivou pachuť.
Parfemace je velice jemná, nijak násilná, ale díky ní bych ji mužům rozhodně nedoporučila.
Jako další musím podotknout, že pokud sprej dáte blíže než je 30 cm od obličeje, obsah vystříkne v podobě bílé hustší pěny, což pokud nemáte po ruce zrcátko, vám může udělat na obličeji neplechu.
Po nanesení je sprej chvíli lepivý, než dojde k dokonalému vstřebání.


Celkové hodnocení

Balea Aqua sprej
9,5/10 bodů
Body bych udělila z důvodu změny balení - odstranění víčka a možnosti pořízení menšího balení vhodného do kabelky, toto je vcelku robustní.

Rival de Loop sprej
8/10 bodů
Tento počet bych udělila z důvodu parfemace, která poskytuje pachuť na rtech.
Další věcí, která se mi nelíbí je rozprašovač a pěnovitá struktura po bližším nástřiku.
Další vadou je lepivá struktura, než se přípravek dokonale vstřebá.


Až mi jeden ze sprejů dojde, rozhodně se vrátím opět k Balee, i když je balení větší a dražší, tak vydrží déle, nelepí a nemá žádnou parfemaci, což v tomto počasí velice oceňuji.




Doufám, že se Vám článek a srovnání líbilo a že jsem Vám přinesla i nějaký tip, pokud tento výrobek ještě neznáte.

Mějte se krásně

Vaše


             



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)