čtvrtek 14. ledna 2016

Wishlist č. 2 na rok 2016

Ahoj všem,

dnes jsem tu opět s dalším wishlistem tentokrát s pořadovým číslem 2. Jak zjistíte z fotografie, nebude se jednat o oblečení, ale převážně o kosmetiku, doplňky a radůstky, které bych chtěla vlastnit.

Vzhledem k tomu, že jsou to věci ne zrovna levné, bude to wishlist spíše století :D Také doufám, že Vás potěší nový vzhled a napíšete mi nějaký názor. :-)




1. Victoria's Secret - Sheer Love

Od nedávna jsem hrdým vlastníkem jiného tělového spreje téže značky. Nese název Strawberry & Champagne a naprosto dokonale voní. Objednávala jsem ho na portálu vinted.cz. Nebyl nový, pouze párkrát odstříknutý, ale jeho cena byla velmi příznívá. Konkrétně cca 200,- i s poštovným.

Nějakou dobu jsem pátrala i po úplně nových, ale například na parfums.cz stojí 249,- a s poštovným vyjde přibližně na 350,-. Nejvíce, co mě naštvalo bylo, že nikde si je nemůžete "očichat". Žádný z internetových parfumerií neposkytuje popis vůní a už vůbec ne vzorky. Proto jsem zvolila jinou cestu. 
Možná řeknete, že je to přece jen "značkový sprej" a jeho cena není tak vysoká. Pro mne je to ovšem naopak. Určitě chci vyzkoušet další vůni a to Sheer Love, ale rozhodně bych si ji za plnou cenu nekoupila.

2. Štětce s přírodními vlákny

Dále tu máme štětce, které se přesunuly již z předchozího wishlistu. Dostala jsem sice k Vánocům také štetce, které nelíčí vůbec špatně, ale umělá vlákna jsou umělá vlákna. Ráda bych vlastnila nějakou profesionální sadu s dvojitými přírodními štětinami. Některé sady ovšem neobsahují přesné tipy štětců, které se mi líbí a těmi je Buffing Brush nebo Kabuki. 

3. JuwelKerze

Tak toto je věc, která mě naprosto uchvátila a zároveň je pro mě objevem roku 2015. Všude kolem je "přeyankee candlováno" a nikdo si nevšiml těchto dokonalých svíček s překvapením. Obyčejná svíčka i třeba Yankee Candle sice provoní byt, vyhodíte za ní šílené peníze a po jejím vypálení Vám zbyde jen hezká dóza a krásný pocit, ale po JuwelKerze zbyde ještě něco navíc. A co? To se dozvíte v mém dalším připravovaném článku a máte se rozhodně na co těšit :-)

4. Carpisa 

Další mou "must have" věcí pro rok 2016 se pro mě staly kabelky Carpisa, jejichž tváří kolekce roku 2015 se stala Penelope Cruz. Tato značka se dostává čím dál více do povědomí žen a já osobně jí pomalu ale jistě začínám také propadávat. Co se týče cen, jsou velice příznivé. Na oficiálním e-shopu seženete kabelku již od 919,- a zasílají i do ČR (shipping from 9 €). Samozřejmě je najdete i v kamenných obchodech v Praze,  Brně či Plzňi, ale k nám do Budějovic se asi jentak nedostanou. Škoda nemyslíte?

5. Zlaté řetízky

Častým nošením svých oblíbených bižu zlatých řetízků se stalo, že již nevypadají tak pěkně jako dřív a opotřebení je více než znatelné. Hodí se převážně k velkým náušnicím či k oblečení, které je samo o sobě zdobené. Já ovšem nemám ráda holý krk, a proto nosím vždy alespoň něco decentního.
Můj stávající řetízek na sobě nese malé srdíčko s nápisem love a Eiffelovu věž. Tato kombinace je pro mne naprosto dokonalá, jelikož Paříž je místo, které bych si přála jednoho dne navštívit a tak nějak všeobecně se mi líbí.

6. Zlatý pásek 

Ráda nosím pásky, samozřejmě že nejen v pase, ale i také pod prsy. Nejen, že zvýrazní postavu, ale také oživí nudný outfit. Já osobně bych ho ráda nosila ke kardiganu s koženými rukávy, který jsem dostala také k Vánocům. K němu výše zmíněný zlatý řetízek a byla bych šťastná :-)
Na podobný jsem narazila v H&M, ale bylo mi líto za něj utratit 500,-, tudíž budu hledat dál.

7. Catrice camuflage

Áno, áno, všemi opěvovaná camufláž. Perfektní kryvost, praktické balení atd.
Taky jí musím vyzkoušet :D

A poslední věc.....

8. Toaletní voda Bright Crystal od Versace

Já myslím, že není třeba sáhodlouze představovat. Versace, překrásná vůně, dokonalý design a také velice předražená. Ale je to můj sen snad již od té doby, co se začala vyrábět. 
Tak kdopak bude tak hodný a koupí mi jí? :-)




A toť vše z mého wishlistu, doufám, že se Vám líbil.
Napište mi, zda toužíte také po nějaké položce či zda ji už vlastníte.

Budu se těšit na Vaše komentáře.

Mějte se krásně

Vaše


           











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)