středa 20. ledna 2016

ISANA pěnový sprchový gel

Ahoj všem.
dnes jsem tady opět s další "novinkou", tedy alespoň pro mě.
Jelikož pro Vás připravuji menší překvapení s jednou spřízněnou blogerkou, zavítala jsem do drogerie Rossmann. Pro mě to není zrovna nejoblíbenější a nejnavštěvovanější drogerka, ale proč se nepovívat co mají zvláštního. A narazila jsem opravdu na moc zajímavou věc.

Sprchovými gely různých vůní i struktury se má koupelna jen hemží, ale rozhodně v něm nemám žádný v podobě pěny. A nebyla bych to já, abych ji hned nevyzkoušela. Pokud víte ISANA je privátní značkou Rossmannu, která obdobně jako Balea (DM) patří mezi levnější značky. A tudíž si pomalu ale jistě získává mé srdce, tedy alespoň touto pěnou.

Na první pohled jsem si myslela, že tato lahvička nápadně podobná deodorantu či pěně na holení, je jen špatně zařazená mezi ostatní zboží, ale při bližším zkoumání a hlavně očichání jsem zůstala omámeně stát.




Blíže o produktu:

Název Gedanken - Reise v překladu Cesta myslí, dle mého názoru přesně vystihuje obsah produktu.
Jak jsem výše zmiňovala, 200ml obal spíše připomíná levnější deodorant či pěnu na holení, ale na funkčnosti to rozhodně neubírá.
(cena 49,90 Kč)



Co se týče vůně, mandlový olej vůbec cítit není, jde spíše o sladkou květinovou vůni, která je lehká a velice zvláštní.


Krémově jemná struktura obohacená o mandlový olej jemně myje a propůjčuje pokožce velmi příjemný pocit. Jako každá pěna i ta na holení je při nanášení pouhým průsvitným gelem, který se postupně mění v nadýchanou pěnu.


Opatrní musíme být na dávkování, jelikož gel dvojnásobně nabude. Při prvním použití jsem to přehnala a tudíž polovina šla bezužitně pryč.



Na pokožce je velice lehký a příjemný a po umytí zanechává (i takto levný výrobek) příjemnou vůni.



shrnutí:

velice příjemný a jemný
 krásná vůně
příznivá cena
 nový zážitek ze sprchování



Doufám, že se Vám můj dnešní článek líbil.

 Pokud tento výrobek nebo i od jiné značky znáte, dejte mi určitě vědět a 
pokud i Vy sami máte nějaké oblíbené produkty od ISANA můžete se pochlubit.


Hezký den


Vaše 

           










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)