středa 13. ledna 2016

Splněná přání z vánočního wishlistu


A je to tady, doma se mi sešlo několik věcí z mého prvního wishlistu, za což jsem opravdu šťastná. Musím říct, že jsem ani nečekala, že je budu vlastnit v tak krátké době, ale o to více mě to těší. A o jaké věci jde, to Vám velmi ráda ukážu.



Zde je i můj wishlist, tudíž můžete alespoň porovnat, zda věci co jsem dostala, jsou hezčí či naopak.

1. Balea tělové mléko do sprchy s vanilkou


Musím říct, že toto mléko mě docela zklamalo, ale moc jsem si ho přála. Dostala jsem ho v krásném dárkovém balíčku, který Balea nabízí a to v kombinaci sprchového gelu s kokosem a vanilkou. Tento sprchový gel jste již mohli vidět v mém článku s Vánočními dárky zde.

Určitě se budete moct těšit na recenzi tohoto tělového mléka a jeho srovnání s mlékem od Nivei.


2. Hodinky s kamínky



Hodinky jsem objednávala z alliexpresu a rozhodně předčily mé představy. Myslím, že za 60 Kč, jsou opravdu nádherné. Jediné, co budu muset ještě doladit je délka pásku. Mám moc štíhlé zápěstí a tudíž minimálně o 3 články si je musím nechat zmenšit.


3. Jakýkoliv kousek s krajkou



Tímto svetříkem mě velmi potěšila moje mamka. Aniž bych jí říkala, jaký typ svetru bych si přála, sama uznala, že krajka se v mém šatníku objevuje velmi často. Bohužel je dost průhledný, tudíž bez béžového či bílého tílka se neobejdu, ale to není vůbec na škodu. Dokážu si ho představit s černými jegginami, zlatými doplňky a černou kabelkou se zlatými aplikacemi.


4. Kosmetické štětce


Velice pěkné štětce jsem dostala od svého snaživého přítele, který si můj wishlist uložil do telefonu a chodil nakupovat podle něj :D Samozřejmě se ve štětcích moc nevyzná, tudíž jsou z umělého vlákna, ale i tak se s nimi líčí velmi dobře a do kosmetického pouzdra do kabelky jsou super.

5. Weinicai + EOS


Ano, mám těch balzámů nějak moc. Samozřejmě, Wenicai jsem si pořídila sama, protože nikoho by nenapadlo, že když nějaké už mám, tak potřebuji ještě další. A co kdyby je náhodou přestali vyrábět, že? 
Nejlépe to vyřešil můj přítel. V Rakousku balzámy Weinicai nejsou k dostání, tak mi alespoň koupil EOS.


6. Náušnice v nude barvě


Nude barva, vysací, prostě krásné. Na tyto krásky jsem narazila jen náhodou v Takku v Mercury (ČB). Měla jsem štěstí, protože byly právě v akci a z původních 130 Kč byly zlevněné tuším na 60,- a to jsem rozhodně nemohla odolat.


Bohužel na kabát a kalhoty jsem ještě nikde nenarazila, tudíž se rozhodně budou přesouvat do mého nového wishlistu č. 2, který pro Vás připravuji.

Doufám, že se Vám mé dárky libíly. Napište mi, zda by jste si některé z nich také pořídily, či máte podobné doma.


Krasný den

Vaše 

           





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)