středa 23. března 2016

Bottega Werde - přírodní italská kosmetika

Ahoj všem,
pokud jste příznivci přírodní kosmetiky a milujete Itálii, konkrétně Toskánsko, stejně jako já, je tento článek přímo pro Vás. 



Před rokem jsem narazila na tuto kosmetiku v jednom malém obchůdku v Rakousku a ihned jsem si jí zamilovala. Vůbec jsem tuto značku neznala a předpokládám, že ji nebudete znát ani Vy. Tak ji v krátkosti  představím.

Jedná se o značku, která vznikla jako malý bylinkářský obchůdek mezi kopci, vinicemi a pšeničnými poli v Itálii a postupem času se rozšířila do mnohem většího povědomí skrze internet. Své srdce si získala u více než 6 milionů žen, které se zamilovali produkty pro péči o vlasy, tělo, pleť včetně přípravků do koupele. Rozhodně u nich ale nečekejte dekorativní kosmetiku. Pro více info Bottega Verde - webové stránky

Nicméně já si pořídila krásnou dárkovou kazetu s přídavkem Karité, která obsahovala:

Pozn.: Karité je "máslo" získávané z ořechů afrického stromu shea tree. Používá se k hydrataci suché a velmi namáhané pokožky avšak neškodí lidem trpícími kožními potížemi, jako jsou ekzémy.

1. Koupelové mléko
Jako u všech ostatních výrobků, je vůně naprosto omamná. Nejen, že intenzivní, ale zároveň decentní vůně je cítit v lahvi, ale jako jen u mála produktů je cítit na pokožce i po koupeli.



Co bych ráda vyzdvihla, je velice vkusné balení. I když se může zdát plastový obal nezajímavý, rozhodně mě to tak nepřipadá. Velice se mi líbí detail na víčku, rozhodně ani etiketa neurazí, jelikož je opět decentní a nepřeplácaná.
Balení má 400 ml.


2. Krém na ruce
I když nejsem velkým příznivcem krémů na ruce, tento je naprosto skvělý. Díky své úchvatné vůni si získal i mě. Jak samotný výrobce uvádí, krém se používá především na noc a pro perfektní účinnost ho musíte nechat zaschnout 10 - 15 minut.
Bal má 75 ml.

3. Tělové máslo

Tak tento výrobek je u mě naprostým favoritem. Už dlouho jsem si chtěla pořídit tělové máslo z Lidlu od Cien, ale když už jsem se tam náhodou dostala, nevonělo mi ani jedno a cena mě také nenadchla. Tohle je ale opravdu skvělé. Balení je sice menší, jelikož má 125 ml, ale to mi vůbec nevadí. Samo o sobě neubývá a krásně se roztáhne po pokožce. Při každodenním používání jsem dala sbohem přesušené pokožce ze zimního období.
Celkový dojem z balení je ale následující, mě osobně nevadí, ale rozhodně by tomuto produktu slušelo něco vypracovanějšího než je plastový kalíšek. Ale i tak zůstává mým velkým oblíbencem.



4. Jelení lůj
Posledním produktem je jelení lůj, který byl zvláště zabalený ve své krabičce, což mi přišlo naprosto roztomilé. Samo balení není nijak extrémně krásné, ale velkým plusem je nápis přímo natištěný na obalu.
Velice hezky hydratuje, ale i když má velmi výraznou vůni, rozhodně není nijak extrémní a na rtech mi nevadí.


Ještě jsem Vám chtěla ukázat nádhernou dárkovou kazetu, ve kterém jsem si tyto produkty přinesla. Bohužel jsem ji v cestovním kufru stačila ohnout, ale i tak je velmi hezky zpracovaná.



Tak doufám, že se Vám dnešní článek líbil, opět mi rozhodně dejte vědět, zda tuto kosmetiku znáte, jestli jste si ji náhodou nedovezli z dovolené či jaké máte zkušenosti.
Určitě se budu těšit na veškeré komentáře.

Krásný zbytek středečního dne

Vaše 


             



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)