neděle 13. března 2016

Druhý nákupní haul - Dermacol, Isana a mnoho dalších

Ahoj holky,

dnes mám produktivní den a proto sem hodím hned další článek.
Rozhodně mě to baví víc, než psaní závěrečné práce, tak snad mi to nebudete mít za zlé :D Také jsem zkoušela nový vzhled fotek, tak mi kdyžtak napište, zda se Vám to líbí nebo je bílý podklad lepší.




Áno, všude opěvovaná Imperiálka od Dermacolu. Sehnala jsem jí ve skvělé akci z původních cca 250,- za krásných 130,- v obláčkové Tětě.
Rozhodně se můžete těšit na její testování i s dalšími řasenkami, ale už teď mohu prozradit pár věcí alespoň ke vzhledu.

Musím říct, že mi vadí papírová etiketa, která se při sebemenším styku s vodou či micelárkou rozpije. U řasenky v takovéto cenové kategorii bych čekala natištěný nápis a zajímavější obal.


Jako další tu mám tekuté oční linky ve fixu od UMA. Ačkoli se mohou zdát velké, jejich velikost je přibližně 10 cm. Nanášení je vcelku lehké a pomocí jumbo pera. Barva je sytě černá a velmi rychle zasychá. Nedoporučuji pro někoho, kdo linky předělává 150x, pracovat s nimi musíte opravdu rychle.
Cena 44,90,-


Jelikož patřím k balzámkovým maniakům, nemohla jsem odolat těmto krasotinkám. Narazila jsem na ně v Rodince (Lannova třída.) a cena jednoho byla směšných 6 Kč. Proto jsem neodolala a vybrala si hned 4 druhy - jablko, pomeranč, meloun a hrozny. Velkým oblíbencem bude hroznový díky své úchvatné vůni.
Nejedná se o balzámy, které jsou prostě "suprňupr", ale podle mě velice pěkně hydratují a konkrétně na léto budou super lehké.


Dalším pokladem, který jsem v Rodince objevila byla tato paletka třpytivých stínů od Baolishi v odstínu 2. Ať si říká kdo chce co chce, já mám tuto kosmetiku ráda. Tuto kosmetiku můžete sehnat třeba na Alliexpressu.
Samozřejmě, že třpytky práší, ale pokud pod ně nanesu bázi, rozjasňovač nebo make-up, tak není problém. Stíny jsou dostatečně pigmentované a příjemně voní.
Ač to na fotce není vidět, paletka obsahuje tyto barvy:
                                      (z leva): horní řada: fialová, tmavě růžová, zlatá, hnědá
                                                    dolní řada: bilá, šedá, modrá, černá
Ve spodním "šuplíku" jsou dvě tvářenky, tmavší matná a světlejší se třpytkami - vhodná spíše jako rozjasňovač.
Co se týče balení, není nikterak nádherné, ale ač se nezdá je velice bytelné.
Cena krásných 19,-


Další paletkou, kterou jsem ukořistila je také od Baolishi v odstínu 1.
Vnější design je velice hezký a provedením připomíná stíny od Revolution. Skvělé je, že si do ní mohu dát vlastní štětec na stíny. Musím pochválit styl zapečení stínů - velice pěkné reliéfy.
Stíny jsou opět hezky pigmentované a rozhodně se u mě neztratí.
Cena 19,-


Kleštičky jsem sháněla už dlouho, ale rozhodně jsem za ně nechtěla vyhodit 150 Kč. Sice je používám velice často, ale i tak bych nerada vyhodila tolik peněz. Proto jsem využila akce v dm, kdy jsem je pořídila za krásných 49,90,-.


Jako každý občas bojuji s nepříjemností v podobě pupínků. Většinou mi pro zakrytí postačí korektor, ale tento S.O.S Clear slibuje, že odstraní zarudnutí i již existující pupínek. Zkoušela jsem prozatím 2x a výsledný efekt mě překvapil. Rozhodně také připravuji recenzi.
Cenu jsem bohužel zapomněla, ale tuším že se pohybovala kolem 50,-


Dalším výrobkem, který jsem si pořídila mou problematickou pleť je tento pealing s kartáčkem pro mastnou pleť se sklonem k akné. Opravdu velice vysušuje, proto nedoporučuju pro suchou ani smíšenou pleť. Je to vcelku "driák". Prozatím jsem ho použila 4x a plet mi absolultně vysušil až tak, že jsem si musela pořídit krém na suchou pleť. Ale černým tečkám je konec. Opět bude nějaká recenze.

Cena v akci 99,-


Skvělým krémem (gelem) na suchou pleť, která má na sobě šupinky, je právě tento od Balei. Jedná se o gel s obsahem termální vody a výtažky z řas. Produkt je velmi lehký a okamžitě zasychá. Vyniká velmi zvláštní a zároveň příjemnou vůní.
Skvělé je, že je ve skleněné krabičce, takže působí dražším dojmem, ale jeho cena se pohybuje kolem 90,-


Isana značka, které přicházím čím dál více na chuť. Tentokrát jsem si pořídila šampon na mastné vlasy. Jak vidíte jedná se o novinku a já jsem za ni neskutečně ráda. Šamponů na rychle se mastící vlasy moc není, spíše se setkáte s objemovými, na barvené vlasy a tak dále.
Šampon užívám již týden a 3 dny mám vlasy v naprostém pořádku, což je u mě naprosto nemyslitelné.
Cena cca 40,-


Největší láskou z tohoto haulu se pro mě stal tento sprchový gel s vůní malin. Vzhledem připomíná známější  Treaclemoon (viz foto dole), který chci také časem vyzkoušet, ale prozatím mi bohatě stačí tento. Velice se mi líbí vzhled, který se opravdu povedl a podle mého je mnohem vtipnější než u originálu. 
Cenu opět nevím, ale pohybovala se kolem 50,-.




Konečně poslední novinkou jsou tyto dvoje náušnice, na které jsem v Takku číhala už dlouho. Z původních 199,- je zlevnili na 119,- a nějak se neměli k tomu zlevnit ještě víc. Nicméně při poslední návštěvě jsem prostě neodolala a koupila si je. 
Jsou to mé první náušnice, které mají ozdobu na druhé straně ucha. 



Líbí se Vám tento nový trend náušnic a vlastníte nějaké?
Napište mi, zda některý z produktů si chcete také pořídit, popřípadě ho již máte. 
Budu se velmi těšit na Vaše komentáře.


Krásný zbytek večera

Vaše


            



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)