úterý 12. července 2016

Barevné týdny druhý týden v červené

Je tu další týden a tentokrát je ve znamení červené.

Červenou barvu mám moc ráda, evokuje ve mě dráždivost a příjemné pocity, ale bohužel mi přijde, že ji je kolem jen velmi málo.
Když budete pátrat po vyloženě červených věcech či obalech, uvidíte, že v současné době nepatří mezi nejoblíbenější barvy. A to je myslím velká škoda.

Když se řekne červená barva, jako první mě napadá Valentýn. Červené růže, srdíčka, bonboniéry, večerní outfit či spodní prádlo. A co napadne Vás?


ČERVENÝ TÝDEN 



Červená barva

Červená je teplou stimulující barvou. Oživuje nás a dodává nám odvahu. Symbolizuje krev, vitalitu, sílu života a energii.Lidé s oblíbenou červenou barvou rádi šíří po okolí svoji srdečnost, upřímnost a touhu po spravedlnosti, ale můžou se také nechat unést k tvrdohlavému prosazování svých omezených názorů až k agresivitě. 


1) Sprchový gel ve skle s vůní vanilky, trhy - dárek
    Ještě jsem ho neotevřela, je mi to drobet líto. Ale jinak skvělý dárek, co jsem dostala k Vánocům.
2) Beauty Bath - sprchový gel s kiwi a jahodami - dárek
    Musím říct, že docela zklamání, voní tak nějak zvláštně, ale byl to dárek, tudíž darovanému koni...
3) Weinicai - rtěnka/balzám na rty - PKL, 29,-
    Skvělá rtěnka, která tak extrémně barví, že stačí jen lehounká vrstvička.
4) srdíčkové náušnice - Rodinka, 5,-
    Milovnice náušnic se nezapře a tyhle vypadjí v uchu opravdu skvěle.
5) Aveo - sprchový gel s jahodamy, Müller drogerie cca 85 centů
    Sprchový gel, který má velice zvláštní až gelovou strukturu.
6) oboustranné náušnice - Rodinka, 9,-
    Hit letošního roku, takže co dodat, musela jsem je mít :D
7) Eos - balzám na rty s lesním ovocem - dárek
    Další hit minulého roku, který přetrvává
8) srdíčkové a mašličkové náusnice - Rodinka, 9,-
9) Beauty Bath - sůl do koupele s kiwi a jahodami - dárek
    Ještě jsem nezkoušela tak nevím jaká je 

10) Balea Color and Care - lak na vlasy pro barvené vlasy - DM, 39,-
      Velice lehký lak na vlasy, který mám už po několikáté.
11) Freedom - lesk na rty s vůní kokosového mléka - Pepco, 29,-
      Recenzi nejen na tento lesk si můžete přečíst zde
12) náušnice čtyřlístek a mašličky - Rodinka, 9,-
13) Cien - sprchový gel s růžovým grepem - dárek
      Velice příjemný sprchový gel s velice pronikavou vůní. Na balení se mi líbí styl, žádné otravné
      "klapky", ale stačí pouze smáčknout.
14) Avon naturals - body sprej s vůní malin - dárek
      Druh těchto sprejů je ideální do horkých letních dní a ta vůně je naprosto úžasná.
15) Beauty Bath - pealing s kiwi a jahodami - dárek
      Také jsem zatím nezkoušela.


16) náušnice - Kik, 1 
17) Colonia Corporal - body sprej (kolínská) se zvláštní vůní jahod
      Trochu dětský motiv s Minnie, ale ta vůně je prostě dokonalá, 5,50 €, Teddy
18) Technic - rtěnka, odstín 101


Doufám, že se Vám článek líbil. Máte nějaký z produktů také doma?

Krásný den 

Vaše



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)