pátek 13. května 2016

Damsidarek.cz recenze

Ahoj holky,

konečně jste se dočkaly slibovaného článku. Ano já vím, trvalo to dlouho, ale vzhledem k tomu, že se mi blíží termín odevzdání diplomové práce, do toho zkouškové atd, tak prostě nestíhám.
Nicméně, teď si dávám odpočinkovou hodinku, tak Vás chci informovat o své zkušenosti s tímto e-shopem.

Jak jsem psala v předchozím článku, objednala jsem si štěstíčko v hodnotě 350. Doprava byla zdarma. Balíček přišel tuším během 3 dnů (nepočítám víkend), vcelku hezky zabalený.





Po rozbalení na mě čekala růžová krabička a lísteček s informacemi o štěstíčku.



Natištěný lísteček byl vcelku hezky vymyšlen, ale mám raději ručně psané vzkazy. A co mě pobouřilo byl stejný slogan, který najdete na jejich webových stránkách.


Po otevření krabice jsem byla docela v šoku a první co mě napadlo, "tohle jako stálo skoro 400 kila?" Ano, už je Vám asi jasné, jak dopadne verdikt, že?

Velmi zklamaná jsem byla ze špatného zabalení, jelikož vše v krabici lítalo sem a tam.



Nicméně teď detailněji, co balíček obsahoval.

1. Botanico - konopný noční krém
Tuto značku vůbec neznám, ale úplně mě dostala velikost balení. Když jsem koukala na krabičku, myslela jsem si, že jsem podobný přípravek viděla v PKL (vietnamci) v Budějovicích. To sice ne, ale i přesto mě produkt vůbec nezaujal. Konopí jsem teda vážně nečekala.
Pátrala jsem po ceně na internetu a ta činila zhruba 91 Kč.


2) Pytlíček se solí do koupele

Co dodat?...Sůl zabalená v celofánu, ovázaná mašlí. Ano slečna si dala záležet, alespoň na té mašli. Dle mého názoru usypaná z nějakého většího balení. Tudíž cena velkého balení by se pohybovala zhruba kolem 60 Kč a cena odsypané části cca 20 Kč. 


3) Ellie - balzám na rty

Nemám nic proti tetě a jejich privátní značce Ellie, ale tento balzám jsem vážně nečekala, a to hned ze dvou důvodů. Za prvé, že ten samý už mám doma, protože jsem sháněla v rychlosti jen nějaký levný balzámek, protože svůj oblíbený jsem si nechala doma. A za druhé...výprodejová cena 29 Kč.


4) Vosky do aromalampy
Co se mi líbilo byla vůně melounu a jahod, která se nesla celým balíčkem a také handmade výroba. Nejsem majitelkou aromalampy a tak pro mě naprosto zbytečná věc.
Opět cena se pohybovala kolem 80 Kč.


5) Sladká tečka za pohromou

Poslední věcí, která byla v balíčku byl jediný bonbon. Myslím, že k tomu asi není co dodávat, protože když to přepočtu na cenu, tak by se hodnota bonbonu pohybovala max kolem 2 Kč.



Shrnutí:

Balíček štěstíčko, který jsem si vybrala v ceně 350 Kč mě velice zklamal. Za obsah balíčku jsem v přepočtu zaplatila 220 Kč.

Musím uznat, že slečna měla hezký nápad, ale nechat si jako výnos z obchodu 130 Kč, což je přesně 37 %, je vážně moc. 

Největší práci si, dle mého názoru, slečna dala s výběrem zvířátka na vzkaz, který kdyby byl psaný ručně rozhodně potěší mnohem víc. Takhle vzala něco co jí doma zbylo, naflákala to do balíčku a hodila na poštu. Prostě o ničem.

Za mě musím říct, že to byl velice špatný kup a tak jsem balíček poslala zpět. Naštěstí slečna neměla žádný problém a peníze mi obratem vrátila.



A co Vy, nechaly by jste si balíček nebo by jste to udělali stejně jako já? Čekali by jste víc nebo Vám cena přijde adekvátní? Těším se na Vaše názory.



Krásný víkend všem.

Vaše

           








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)