pátek 29. dubna 2016

Objednávka na portálu damsidarek.cz

Ahoj všem,

dnes mám trochu volněji, tak to tu budu trochu spamovat novými články. Tentokrát se podíváme na mou včerejší objednávku na portálu dámsidárek.cz. Předpokládám, že tuto stránku nebudete znát a tak Vám ji trochu představím.


Na tuto stránku jsem narazila před pár týdny na instagramu a její poslání mě velmi zaujalo. Princip totiž spočívá v tom, že si objednáte balíček s názvem Štěstíčko v různé cenové hladině, avšak obsah Vám zůstane záhadou.
"Také miluješ chvíle vzrušení před rozbalením dárku? To napětí z toho, co balíček obsahuje?"
Toto je otázka, kterou klade, nám velkým holkám, slečna Štěstíčko. Proč si neudělat radost jentak pro nic za nic, když na nás zrovna nikdo nemyslí s nějakým malým dárečkem?

Při objednávce si můžete vybrat z různých možností, které chcete v balíčku najít.


Poznámka:
Zde je uvedena otázka: Co v balíčku nechcete nebo naopak chcete najít?

Skvělé je, že cena dopravy je zdarma, tudíž neplatíte žádné poštovné. V případě, že se Vám nebude zásilka líbit, je umožněno balíček vrátit a peníze budou připsány zpět na účet.

MOJE OBJEDNÁVKA:


Pro začátek jsem si vybrala zásilku v hodnotě 350 Kč a pečlivě vyplnila menší dotazník. Dále jsem rozepsala jdo poznámky pár požadavků, týkajících se především věcí, které v balíčku nechci najít.

Mezi mé požadavky ve výše uvedeném dotazníku patřili:

  • kosmetika - ANO
  • doplňky - ANO
  • potraviny - NE
  • dekorace - NE

Obsah mé poznámky:
                Nemám ráda přípravky obsahující aloe vera a mátu.
                U šamponů upřednostňuji ty na rychle se mastící vlasy.
                Mám pleť smíšenou ve světlém tónu.

Potvrzení objednávky mi přišlo během pár minut, tak uvidíme jak rychle bude zpracovaná a co mi vlastně přijde.


Pokud Vás tato stránka zaujala a chcete se o ní dozvědět víc, můžete se podívat na fb či instagram pod stejným jménem damsidarekcz


Myslím, že poslání této stránky je opravdu velice zajímavé a moc se těším na obsah mé zásilky. A co Vy?

Krásný zbytek dne

Vaše


        

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)