pondělí 23. května 2016

TOP 5 produktů z eshopu Galaxie přání

Krásný večer všem,

po posledním článku jsem se na chvíli odmlčela, nejen z důvodu, že jsem dokončovala diplomovou práci, ale také z důvodu, že jsem se vnitřně chtěla dát trochu dohromady a trochu přehodnotit priority týkající se mého blogu. Nicméně dost o mém dumání a vrhneme se k jádru pudla.

Dnes jsem si připravila takový speciální článek, ve kterém bych Vás chtěla navnadit na nějaké věci, které se mi libí a také by mě zajímalo, jestli by takovéto články byly oblíbené a čtené.

logo

Takže při hledání jedné věci, po které toužím, a která se v článku objeví, jsem narazila na tento e-shop, který má opravdu velký sortiment spousty zahraničních značek. Kromě kosmetiky Urban Decay, Sleek, Mua zde najdete i známější drogerkové jako Maybelline, Max Factor, atd. Perfektní je, že tu najdete i méně známé zahraniční značky jako technic, essie a mnoho dalších.



A teď k jednotlivým produktům:

1. PHYSICIANS FORMULA - minerální make-up

Tento výrobek mě zaujal hned ze několika důvodů. Za prvé, jeho úžasné balení, tedy mě se velice líbí, za druhé jeho příšerně vysoká cena a to 639 Kč,což by za make-up v tomto množství nikdy nedala, a za třetí jeho účinky a složení. Velice zajímavá je struktura. Vypadá jako pemza na nohy :D
Funguje BB, CC a DD, tudíž rozostřuje póry, vyhlazuje a zpevňuje. Make-up neobsahuje žádné parabeny, lepek, vhodný pro citlivou pleť. SPF 50, což je váážně moc. Info




2. ESSIE - lak na nehty v odstínu Flowerista

Na spoustě instagramových profilech u zahraničních blogerek (převážně německých a rakouských) vidím neustále tyto laky. Všichni tvrdí, že tato značka vyrábí skvělé laky, které vydrží a prostě chrlí samou chválu. Nevím, jestli jsou k dostání třeba v parfureriích Douglas nebo Fan, ale já na ně ještě nikde nenarazila.

ESSIE - Lak na nehty FLOWERISTA
Nádherný odstín, který se mi hodí k šatům na svatbu, které jsem si objednala a připravuji též článeček. Balení není nijak úžasné a zároveň ani nevím, jestli lak má velký štěteček, které preferuji, nebo naopak malý.
Každopádně rozhodně bych ho chtěla jednou vyzkoušet, ale v případě, že bude z původních 180 Kč zlevněn nejméně na polovinu. Info


3. TECHNIC - paletka stínů Mega Nudes 2

Musím říct, že s kosmetikou značky Technic mám jen dobré zkušenosti, proto nemůžu odolat této paletce, která sice nemá žádné skvělé balení či štětečky, ale za to má naprosto úžasně sladěné. Kombinace matných a třpytivých stínů v nejrůznějších barvách, je pro mě skvělou kombinací. Cena 99 Kč.
Mají ještě několik druhů paletek, ale takto mě zaujala nejvíce. 


4. NATURA SIBERICA - Ledový cukrový pealing pro hubnutí

Tento produkt mě zaujal né proto, že je pro hubnutí, jelikož toho jsem si všimla až po rozkliknutí celého odkazu, ale kvůli jeho chladivým vlastnostem. Ať už hubnutí podporuje či ne, není nic lepšího přijít v létě domů, kdy venku vládnou 35° horka, dát si sprchu a něčím se zchladit. Myslím, že tento výrobek by k tomu mohl rozhodně přispět.
Pealing obsahuje: zmizel severní, olej z maliny arktické a siveversii tajmyrskou. 
Bohužel jeho cena opět není z nejmenších a to 379 Kč, ale jako nápad to je skvělé ne?


5. LAVAL - paletka očních stínů
Jako další paletka, která mě zaujala od značky, kterou neznám, je tato s 9 stíny. Balení opět nic moc, ale ráda bych jí vyzkoušela. Jsem člověk, který miluje kouřové líčení a paletek i v takovémto malém balení nikdy dost. 

Paletka obsahuje: odstíny bílé, šedé, černé, ale také hnědé, což považuji za velkou výhodu, například pro dolíčení obočí v případě, že nemáte po ruce produkt určený přímo na obočí. Cena 79 Kč

To je z dnešního článku vše. Doufám, že jsem Vás trochu inspirovala.


Mátě někdo nějaký z těchto produktů doma nebo Vás také zaujali stejně jako mě?

Máte zkušenost s e-shopem Galaxie přání?

Rozhodně mi napiště


Krásný večer

Vaše


             



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)