úterý 7. června 2016

Blížící se 1. narozeniny blogu a připravované GIVEAWAY


Áno, je to tady, blíží se den, kdy jsem založila svůj v pořadí již druhý blog a vydala svůj první, ač lehce kostrbatý, článek.





Psal se rok 2015 konkrétně 30. srpen. Své prázdniny jsem trávila v sousedním Rakousku a právě jsem seděla na sedačce u své domácí, když jsem tvořila první vzhled blogu. Byly to hodiny a hodiny strávené nad různými českými ale i zahraničními servery, které mi nakonec vůbec nevyhovovali. Až jsem nakonec skončila zde, na bloggeru.
S myšlenkou založit nějaký blog, jsem si pohrávala už velice dlouho, ale k činu mě dohnaly nejen mé haldy náušnic, které jsem doma skladovala a na které jsem byla upozorněna, ale také fakt, že jsem velice ráda nakupovala a chtěla jsem se o své nákupy podělit i s ostatními. To samé se týkalo mé záliby ve šminkách a největšímu koníčku a to focení.Vše sem skloubila dohromady a vznikl tento blog.

Objevila jsem nový koníček, který splňoval všechny mé nároky, a ve kterém se snažím neustále zlepšovat.

Možná, že mé "žvásty" občas třeba ani všichni nečtou, ale i tak je mi odměnou vysoká návštěvnost, která nese v současnosti krásné číslo a to 7948 :-) Což si myslím, že je opravdu skvělé vzhledem k tomu, že rok bude blogu až 30. srpna.

Nicméně k dnešnímu dni bych ráda poděkovala za podporu a krásné komentáře, které mi všichni návštěvníci i pravidelní čtenáři, zanechávali pod publikovanými články.

Díky této podpoře jsem dokázala vydat, pro mě docela vysoké číslo, a to 51 článků a získat 8 pravidelných čtenářů.

Díky těmto nádherným číslům jsem se rozhodla uspořádat ne jednu, ale rovnou



Těšit se můžete na krásné ceny, které jsem pečlivě vybrala.

A jak vlastně vše bude probíhat?

Celkem bude vyhlášeno 7 výherců (4 v giveaway č. 1 a 3 v následující)

Pravidla:

                    1) odpovědět správně na soutěžní otázku, kdy odpověď bude ukryta v článcích na blogu
                    2) u giveaway č. 1 vybrat barevnou kombinaci svého dárku
                        u giveaway č. 2 vybrat variantu svého dárku
                    3) být pravidelným čtenářem mého blogu
                    4) sledovat mě na instagramu - LinduskaV
                    5) dát like na fb stránku - FashionWelt Lilly

Průběh:
každému zúčastněnému, který správně odpoví na soutěžní otázku, bude přiděleno soutěžní číslo 
29. srpna bude provedeno losování a ukončení soutěže
30. srpna bude vydán článek se jmény výherců


Prosím jen, aby NIKDO NESOUTĚŽIL NA INSTAGRAMU ČI FACEBOOKU, pod zveřejněnými fotkami či odkazy na články!!!

Výherce budu vybírat pouze z komentářů pod článkem s příslušnou giveaway.


Tak už se na Vaše komentáře velice těším :-)

Vaše


           














Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)