sobota 27. února 2016

První nákupní HAUL - kosmetika a další drobnůstky

Přeji krásný večer,
dnes jsem tu s menším nákupíkem. Nejsem zrovna člověk, který nakupuje po málu, ale když jsem tentokrát navštívila město měla jsem jen velmi omezený čas. Z toho důvodu jsem zavítala do předem vybraných obchůdků, které mám velice ráda. Do víru města jsem se vydala jak jinak než autobusem, tudíž prvním cílem bylo rozhodně OC Mercury.
Jak už všichni víte, nejsem z těch co nakupují za horentní sumy, a tak se v poslední době stal mým favoritem nově otevřený obchůdek PEPCO.




Věděla jsem, že v této síti prodávají anglickou kosmetiku Freedom, kterou jsem chtěla delší dobu vyzkoušet. A tak jsem si přinesla hned několik věcí. Jak jsem s věcmi byla spokojená se dozvíte v připravované recenzi.

1. FREEDOM - Pro False Lash



Nemám sice ráda velké kartáčky, ale nechala jsem se unést a pořídila si ji. Pokud jsem správně pochopila, má vytvořit dojem falešných řas. Řasenka má velice hezkou strukturu, příjemně voní a kartáček se zdá velice hustý. Ale uvidíme po pár vyzkoušeních. Cena 59,-



2. FREEDOM - Eyeshadow - monostíny v odstínu 237 URBAN

Krásný matný šedý stín v celkem hezké krabičce. Zdá se, že nebude ani moc prášit. Krabička obsahuje 2 g stínů, což není úplně málo, tudíž do kosmetické taštičky se krásně vejde. Vůně je opět velice příjemná, nijak výrazná. Cena 29,-


Krabička se tváří, že je z velmi pevného materiálu, tudíž ani při mé cestě domů, kdy jsem stíny hodila do tašky a na ně těžkou krabičku, se nic nestalo. Ale záleží na obsahu.


3. FREEDOM - lesk na rty, v odstínu Dark Pink

Nádherný tmavěrůžový lesk na rty. Vcelku obyčejné balení, ale barva vypadá opravdu skvěle. Co mě naprosto dostalo, byla nádherná vůně. Řekla bych, že voní po kokosovém mléku, které mám taktéž ráda. Cena 29,-


4.  FREEDOM - lak na nehty, v odstínu Rouges 431

Z laků mě nejvíce ohromil tento růžový, který nádherně ladí s leskem. Co mě ale mrzí je, že nemá široký šteteček jako například od Selly Hansen. Přesto se barva snadno nanáší a již v první vrstvě je dostatečně sytá. Cena taktéž 29,-


5. FREEDOM - rtěnky, v odstínech Medium pink a Light pink

I když opět nejsem velkým milovníkem rtěnek, těmhle dvoum jsem prostě neodolala. Velice hezké barvy s krémovou konzistencí. Světlejší barva je na mě opravdu velice světloučká, ale bude perfektní k výraznému líčení očí. Naopak Medium pink je naprosto dokonalá k mým rtům. Sama jsem zvědavá na výdrž. Cena každé 29,-


6. Krabička na hodinky

Miluji hodinky a tak jsem již delší dobu toužila po nějaké hezké krabičce pro jejich uskladnění. Bohužel jsem na žádnou nenarazila, a když už ano, byla strašně drahá.
Tato kráska mě ale uchvátila hned na první pohled. Barva je ve skutečnosti dočervena a mě se krásně hodí do stejně laděného obýváku. Jediné co si budu muset dokoupit jsou polštářky, na které hodinky navléknu. Celkem se do ní vejdou 3 kusy, ale to mi vůbec nevadí, protože jsem ji chtěla jen na stříbrné a zlaté kousky. Cena 89,-


Musím říci, že i bez polštářků je krabička velice hezká a vhodná i pro jiné věci než hodinky.


7. Kolíčky se sovičkami

Možná to někoho nebude zajímat, ale mě tyhle roztomiloučké kolíčky naprosto uchvátili. Mají mnohostranné využítí, avšak já je umístila  na světýlka u postele. Teď vypadají, jako když sedí na větvích. Cena 29,-


Tentokrát mě v Pepcu nenadchl žádný kousek oblečení a tak jsem v rychlosti doběhla ke kase a zaplatila. Nešla jsem však daleko a rovnou zamířila do Takka, kde jsem před nedávnem viděla nádherné náhrdelníky. Avšak cena náhrdelníků stále nebyla nijak příznivá, ale za to jsem tam našla dokonalé náušnice.

8. Modré náušnice s kamínky

Překrásné náušnice v tmavě modré barvě, které prozatím netuším k čemu budu nosit, ale za tu nádhernou cenu jsem je musela mít. Ovšem musím se i pozastavit nad nádhernou slevou, kterou jsem díky nim nepropásla.


Původní cena totiž byla naprosto šílená a to 199,-, což bych za drobnůstky do uší nikdy nezaplatila. Naopak jsem se velice zasmála nad zlevňováním tohoto výrobku. Co říkáte? Krásná cena po slevě, že? :D


 Poslední zastávkou se pro mě stal Albert, kde jsem jako vždy potřebovala nakoupit nějaké potraviny domů, ale mým očím neušel regál s kosmetikou. A co jsem neobjevila...

9.  PUREDERM - Hydro Soothing Cucumber Pads - "okurky na oči"


Každý se občas potřebuje trochu uvolnit a dopřát své pleti očistu a hydrataci. Já si pro tento účel vybrala tyto okurkové tampónky.
Nebyla jsem sobecká a druhé koupila mé matce, která jako všechny ženy v jejím věku často trpí kruhy pod očima. Tamónky nádherně voní a jelikož jsem je zkoušela jak já tak matka, rozhodně se můžete těšit na dvoustrannou recenzi :-)

Cena 36,-

Konečně posledními 2 věcmi, které jsem si pořídila byly dva krémy - noční a denní od značky Astrid. Už jsem pokukovala po nějakých opravdu hoodně dlouho v drogerii dm, ale jak už to tak bývá, nic mě neuchvátilo.

10. ASTRID - denní a noční krém

Při výběru jsem se velice bála, aby po jejich každodenním použití se mi pleť nezhoršila a nedošlo tak k tvorbě akné. Nikdy jsem na něj moc netrpěla, ale v poslední době se mi obličej hodně vysušil a to hlavně v oblasti nosu a při nanesení jakéhokoliv make-upu se mi na nose utvořili suché šupinky. Proto jsem byla nucená vyhledat nějakou péči a zatím jsem se svou volbou velmi spokojena.
Sice jsem uvažovala nad tím, zda si koupit krém na suchou pleť, ale usoudila jsem, že to by asi nebylo to pravé.

Cena každého 50,-

Nicméně uvidíme co s mou pletí udělají vitamíny a avokádo. A co vy, máte někdo zkušenost s touto kosmetikou a konkrétně krémy?


Co vše mají krémy pleti propůjčovat si můžete přečíst přímo z krabiček.



To by bylo z dnešního nákupového článku vše, doufám, že jsem Vás moc neunudila. 
Těším se na Vaše komentáře a zase příště u dalšího článku.


Krásný večer

Vaše


           





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)