neděle 28. února 2016

EOS? Ale ne, EVA!! Balzám na rty ze Slovenska - recenze, srovnání

Ahoj všem,

věřím, že je mezi námi spousta milovníků balzámů na rty značky EOS. Já patřím spíš ke středu. Nejsem z těch, co bez nich nemohou žít a nejsem ani ten, kdo by je úplně zavrhoval.
Při mém "brouzdání" po internetu jsem našla zajímavou alternativu a tím byl naprosto stejně vypadající balzám EVA.




Balzám  jsem si objednala od jedné slečny ze Slovenska a to konkrétně na vinted.cz. Nicméně k dostání je nejspíš pouze při koupi slovenského časopisu EVA. Je přidáván k číslu jako dárek. Tudíž jestli chcete vyzkoušet nový časopis i balzámek koukněte zde


K dostání je ve 3 příchutích. Zelený s názvem melounové pokušení, dále je růžový pojmenovaný jahodová vášeň a modrý nazvaný ovocný polibek.

A teď ke srovnání:


1. Balení -
Jak vidíte design v podobě vajíčka je identický jako u Eosu. Stejné vytlačení, stejné víčko prostě vše.
Víško z eosu jsem použila na evu a pasovalo, což je sranda, můžu to alespoň prokombinovat a udělat zajímavější design.

Myslím, že na jednu stranu by bylo skvělé, kdyby časopis neokopíroval design a naopak vymyslel něco zajímavějšího. Ale na druhou stranu všechny zaujme právě balení, protože si budou myslet, že se jedná o originál a tak si ho koupí.

Když však porovnám materiál, cítíte, že vrchní vrstva Eosu je měkká až gumová. Naopak Eva má vrchní vrstvu mnohem tvrdší.


2. Barva
Na první pohled je zřejmé, že barva balzámu je naprosto jiná. V tomto případě, mi nevadí ani jeden.

3. Chuť
Co se týče chuti, musím dám plus Evě, protože mi ta sladká chuť eosu strašně příčí. Mám ráda stévii, ale používám ji především jako sladidlo do čaje a mám ji ráda i jako rostlinku, jejíchž lístky jsem používala do nápojů. Na rtech ji opravdu nemusím.


4. Vůně
Ať už vezmete jakýkoliv Eos, všechny vůně jsou velmi silné. Někomu může tato pronikavá vůně vadit jiní si přičichnou a řeknou si úúú to je tedy vážně moc. Oproti tomu Eva má lehkou melounovou vůni, která mi naprosto vyhovuje. 

4. Gramáž
Na fotografii vypadá, že Eos je mnohem větší než ten druhý, ale podle hmotnosti uvedené na balení je to naopak. Eos uvádí 7 g, Eva 8 g. Zde je to tedy velmi zavádějící a plus bych nedala nikomu.


5. Složení
Eos                                                                            Eva
  • olivový olej                                                       - petrolatum (vazelína)                                      
  • jojobový olej                                                     - ethylhexyl palmitate (derivát palmového oleje)
  • slunečnicový olej                                              - ceresin (zemní vosk)
  • bambucké máslo                                               - paraffinum liquidum (parafín)
  • včelí vosk                                                          - cera alba flavour (bílý vosk z květin)  
  • extrakt ze stevie                                                - prophylparaben (paraben - konzervant) 
  • vitamín E                                                          - tocop-heryl acetate (ester Vitamínu E)
  • přírodní aroma a extrakty z ovoce
  • limonene, linalool
6. Výdrž
Když porovnám výdrž obou produktů dospěji k závěru, že oba vyjdou naprosto stejně.

7. Cena
Důležité je, kde si oba zakoupíte. Orientační cena Eosu je kolem 160,-. Samotnou Evu jsem koupila za 53,-. Cena časopisu na slovenských stáncích i s dárečkem je 2,60 , ale předplatné na 3 čísla dopředu je 7, 80 €, což si myslím, že není moc. Rozhodně si myslím, že by se dal odebírat i zde v Čechách.



Výsledné hodnocení:


Pro mě jsou oba balzámky vcelku ucházející, ale rozhodně budu časteji používat Evu, jelikož ta pachuť na rtech mi opravdu vadí.


A co Vy? Chtěli by jste Evu také vyzkoušet nebo se budete držet jiných favoritů?


Mějte se krásně

Vaše


            



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)