čtvrtek 3. března 2016

MAZÁNÍ KOMENTÁŘŮ

Ahoj všem,

chtěla bych se omluvit za mazání komentářů u mých posledních 2 článků. Není to tak, že bych komentáře mazala já, ale vyskytla se nějaká chyba zřejmě na bloggeru.




Bohužel se tato věc nestala jen mě ale i dalším bloggerkám. Naštěstí stále existují lidé, kteří rádi pomohou nebo se alespoň podělí o svou zkušenost. Tímto bych ráda poděkovala holkám ze skupiny Blogeři a blogerky :-), Vaší pomoci si nesmírně vážím.

Toto mazání mě velice mrzí, jelikož jsem si nestihla Vaše komentáře přečíst. Nicméně doufám, že přinejmenším stejný ohlas bude i na mé další články, které už pro Vás připravuji.

Krásný zbytek dne všem a já se jdu vrhnout na další "záživnější" článek.


Mějte se krásně

Vaše

            



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)