pátek 4. března 2016

Levný tip pro dlouhé vlasy aneb jak na hezké vlny

Ahoj holky,

pokud jste majitelkami dlouhých vlasů a máte rády krásné vlny, které ale nejsou pravidelné z kulmy, mám pro Vás tip.

Nejen že nemusíte utrácet peníze za kulmu, ale vyhnete se spáleným prstům, zničeným vlasům a hodinám stráveným před zrcadlem. Nebudete muset spát ani v natáčkách, tužkách nebo toaletním papíru namotaným ve vlasech. Tohle je mnohem praktičtější. Nejedná se o novinku, ale i si myslím, že spousta z Vás tuhle vychytávku nezná.





Poprvé jsem se s touto věcičkou setkala zhruba před 10 lety, kdy mi ji má matka koupila na zkrocení mých dlouhých vlasů, které byly již unavené z neustálého chození v culíku či rozpuštěné. Popravdě mohu říct, že dlouhou dobu jsem tuto sponu nevyužívala. Většinou jsem opravdu vsadila na kulmu, ale v současné době jsem jí přišla opravdu na chuť.

Kde koupit: drogerie TETA, cca 30 Kč,-

Pro mě má spona dvojí využití.

1. DRDOL
V poslední době je pro vytvoření drdolu používán všudeznámý donut. Ale kdo není příznivcem velkých někdy až obřích drdolů, pro něj je tato spona "svatým grálem".
S touto věcičkou vytvoříte drdol velice snadno. Nebudete potřebovat žádné pírka ani gumičky.




Použití: 1. rozčešeme vlasy a přestříkáme uhlazujícím sprejem
                 (ten docílí, aby vlasy ze spony nelezly a drdol nebyl rozčepýřený)
              2. vlasy uchopíme tak, jako by jsme si chtěli vytvořit culík, avšak místo gumičky použijeme                    sponu.
              3. vnitřním prostorem spony provlékneme dva prsty (palec a ukazováček)
              4. takto chycenou sponu přiložíme k vlasům a celý objem jí protáhneme
              5. dále s ní sjedeme až ke konečkům odkud začneme vlasy stáčet směrem nahoru
              6. na konci sponu ohneme a zacvakneme do sebe dva protichůdné háčky
              7. vlasy popotáhneme tak, aby se háčky ztratili a vlasy utvořily dokonalý kruh
                  (já někdy ještě celý drdol otočím, aby háčky směřovaly dolů)
              8. zafixujete lakem na vlasy a máte hotovo

           
Tímto stylem vytvoříme drdol o velikosti 10 - 13 cm, záleží však na hustotě Vašich vlasů.

TIP: Pokud chcete, aby drdol byl pevnější, udělejte si nejdříve culík. Gumička vlasy utáhne a vše               zůstane na svém místě. Ovšem nezapomeňte zvolit gumičku v barvě vlasů.

2. LEVNÁ KULMA
Když si vytvoříte výše zmíněný drdol a budete ho nosit celý den, večer stačí jen sponu sundat a vlny jsou na světě.
Pokud chcete, aby vlny byly ještě intenzivnější, můžete jít s drdolem spát. Druhý den jsou vlasy dokonale natočené a připraveny udělat parádu. Zafixujete lakem a můžete si vln užívat až do večera.







Fotky jsem fotila večer, tak se omlouvám za možná horší kvalitu, ale jelikož teď chodím krom školy ještě každý den do práce a domu se vracím v 7, tak úplně moc nestíhám. Ale chtěla jsem Vám za každou cenu ukázat tuhle super věcičku.

Doufám, že se článek i fotky líbily a že jsem Vám ukázala tip, který možná neznáte.

Krásný slunečný den


Vaše 


        








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)