úterý 23. února 2016

Přehlídka v New Yorku. Že by nový symbol krásy?

Ahoj všem,
dnes jsem tu s trochu zvláštním a pro některé odvážným článkem. Dnes jsem narazila na zajímavý článek na stránce dechberoucí.cz a musím říct, že samotný titulek mě dost překvapil.

Jistě víte, že jsem dívka s naprosto normální postavou, tudíž žádná vychrtlina a rozhodně ne podle tabulek. Již nějakou dobu se zajímám o tzv. plus size modelky a doufám v jejich rozmach. Samozřejmě, že někdo se raději kouká na Andílky z Victoria Secret v jejímž čele je stále Adriana Lima, ale přiznejme si, né každý má takovou postavu, a né každý by ji chtěl mít.
Již v době, kdy vznikaly známé obrazy například od světoznámých malířů Muchy, Delacroix, Da Vinciho a hlavně Rubense se za ideál krásy považovala běžná a silná žena, která byla jak se říká "krev a mlíko". V době hladomoru se nikdo nezajímal o vychrtlé ženy, jelikož jejich život byl mnohdy spečetěn. Nicméně to by jsme se dostali do historických problémů a tam zrovna nemířím.

Jak sem psala výše plus size modelingu fandím. Mám několik oblíbených modelek, například Ashley Graham (velikost 46), která je i při své váze naprosto úchvatná a v poslední době slaví obrovský úspěch.



Další mou oblíbenkyní je australská modelka Robyn Lawley, která se stala první plus size modelkou Ralpha Laurena. Což je velký úspěch


Abych se dostala k jádru pudla. Článek, který mě donutil k zamyšlení byl o tom, že se nedávno uskutečnil Fashion Week v New Yorku. Hned první co mě napadlo bylo, že Amerika je tvořena převážně ženami, které jsou oproti nám Evropankám trochu více plus size, tudíž celá dámská populace nemohla rozhodně chybět. A chybět nemohla ani má hvězda a to Ashley Graham.

Přehlídka byla vysílána celosvětově a moc mě mrzí, že jsem ji prošvihla. Nicméně bych Vám chtěla ukázat pár fotografií z kolekce spodního prádla, kterou předváděla právě Ashley. Sami můžete posoudit, zda je to moc nebo naopak. Spoustu módních zpravodajů se však vyjádřilo, že vypadala naprosto sexy. 





Podle mě jí to prostě slušelo :-)

A další z jejích kolegyní...



Tak co na to říkáte, já myslím, že je to ohromný úspěch, protože se konečně nebudeme muset dívat na vyzábliny, kterým chrastí kosti :-)


Pokud nezastáváte stejný názor v pořádku, proti gustu, že?...


Krásný večer všem


Vaše



             






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)