sobota 20. února 2016

Romantic bear WOW! slupovací rtěnka - recenze, 3 další odstíny

Ahoj všem, jelikož v budoucí době nebude moc času pravidelně publikovat, protože začínám psát závěrečnou práci, místo každého samostatného článku na rtěnky dnes sloučím zbylé odstíny a recenzi. Tudíž i dnešní článek bude velmi skoupý na slovo, ale ti kdo neradi čtou si rozhodně přijdou na své :-)

Pokud jste prošvihly původní článek nebo předchozí odstíny ROSE PINK a LOVELY PEACH , rozhodně se podívejte :-)

Další odstíny se jmenují: CHERRY RED, SEXY RED a WATERMELLONE







Pro změnu začneme nejtmavším odstínem, který nese název cherry red. Jde o nádhernou tmavě vínovou barvičku. Která ve finále vypadá na rtech opravdu jako třešničky.



O pár odstínů světlejší je SEXY RED, která měla velmi hustou strukturu a tudíž aplikace byla o mnoho náročnější než u předchozích barev. Výsledek byl ale velice hezký, avšak já ho doplnila ještě průhledným leskem na rty.



Posledním odstínem je meloun, sice si můžete říct, že při nanesení je barva vcelku podobná sexy red, ale zdání klame.



A teď k celkové recenzi:



APLIKACE:

Nanášení:
Myslím, že by bylo zapotřebí, aby výrobce zauvažoval nad změnou aplikátoru. Nanášení je velmi těžké a zdlouhavé. Pokud máte hodně cvičenou ruku například používáním konturky či rtěnky, máte oproti mě výhodu.

Slupování:
Naopak musím říct, že sundavání je vcelku zábavná činnost. Pokud opravdu dodržíte 5minutovou pauzu s hýbáním rtů, rtěnka se sloupne v jednom kuse. Pak stačí jen kapesníčkem otřít zbytečky rtěnky, které uvnitř rtů popřípadě nezaschly.

Čekací doba:
Jak jsem již výše zmínila, čekací doba je opravdu dlouhá. Pokud ale změníte chronologický postup líčení - začnete nejdříve nanášet rtěnku a teprve potom začnete se stíny a řasenkou, rtěnka zaschne a Vy ji pak jen sloupnete, otřete a jste hotové.

VŮNĚ:
Mě osobně se líbily úplně všechny. Čekala jsem, že budou rtěnky vonět trochu uměle, ale díky přídavkům přírodních ovocných essencí je opak pravdou. Těšit se můžete na vůni třešní, jahod (sexy red), melounu, růží, broskví a pomeranče.

HYDRATACE:
Výrobce uvádí, že by měla hydratovat, ale to se opravdu nedá říci. Pokud ji přetřete výživným jelením lojem, hydratace se dodá.

CENA:
Jedna rtěnka vyjde přibližně na 25 Kč bez poštovného.

SLOŽENÍ:
Vitamin E, Rose Hips oil (šípkový olej), Aloe essence, Natural fruit essence, Polybutylene, Mixed Wax

VÝDRŽ:
Na takto levný výrobek je výrobek naprosto skvělá. Rozhodně by se nevyrovnali třeba 16hodinovkám od Dermacolu, ale přibližně 4 hodiny vydrží určitě.

Skvělé je ovšem toto:




Jak můžete sami vidět, tyto rtěnky nezanechávají absolutně žádné stopy. Tudíž pokud jste zadané a nosíte rády výrazné "neslíbatelné" rtěnky i na schůzky s Vaším miláčkem, rozhodně si je pořiďte.


Pozor! Co bych tomuto výrobku vytkla je jedna věc. Konkrétně u odstínu cherry red jsem měla problém s tím, že po nanesení na rty mě začaly maličko pálit. Nebyl to žádný extrém, ale i tak to bylo trochu nepříjemné. Nevím čím to je, protože u ostatních odstínů se mi to nestalo, ale myslím si, že barva se musí trochu "zažrat" do rtů, aby déle vydržela. Ale myslím si, že je to jen reakce rtů na aloe vera, které moc nemusím.

Tudíž bych to rozhodně nedoporučila někomu, kdo má alergii!!! Pokud by jste ji chtěli vyzkoušet, rozhodně rtěnku zkuste nejdříve na vnitřní straně zápěstí a popřípadě pak na malém kousku rtů.


Avšak ani toto menší pálení mě neodradilo a rtěnky budu rozhodně používat - prostě mě baví.
Z celkového hodnocení bych jim dala 8/10 bodů.



To je z dnešního článku vše, napište mi zda Vás rtěnky uchvátili stejně jako mne a nebo naopak. Budu velice ráda :-)


Krásný víkend


Vaše 

               

















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)