úterý 20. října 2015

Špatná a dobrá zkušenost s ebay!!


Ano ano, všichni si jistě řeknete, jak mohu mít špatnou zkušenost s tak veleúspěšným internetovým obchodem jako je ebay, kde nakupují a prodávají miliardy lidí včetně známých youtuberek a blogerek a dalších slavných lidí.

Abych pravdu řekla, podlehla jsem nákupnímu šílenství, o kterém neustále všichni básní a zaregistrovala se na těchto stránkách. A co se nestalo, našla jsem úžasné věci za malé ceny. Tak proč si neudělat radost?

Pro začátek jsem si zkusila objednat jen něco malého a levného, jako je pouzdro na telefon. A jak vůbec na to? Shlédla sem milion videí o tom jak na ebayi nakupovat a na co si dávat pozor, vše sem udělala bezchybně. Pouzdro sem si objednala, zaplatila, bohužel k mé hlouposti dvakrát, ale 27 KČ nebyla zase tak velká částka, takže sem vrácení peněz nepožadovala. Vše proběhlo v pořádku, pouzdro vypadalo mnohem lépe než na reklamní fotografii, prodejce mi hned dal dobrou recenzi, že jsem vzorný nakupující a já jemu udělala totéž. Pouzdra můžete porovnat níže.









 katalogová fotografie


                        a reálná fotografie




                         



Jako druhý předmět sem si objednala krásný a levný kabát (foto pod článkem). Opět sem hlídala komentáře od spokojených klientů, procenta u prodejce atd. Jen vybírání barvy zabralo 3 dny a po třech dnech sem se rozhodla a kabát objednala. bylo jich minimálně ještě 40 na prodej. Zaplatila.....a co se nestalo?

Většinou se objednané věci ukáží v hlavičce stránky pod ikonou zvonečku. Ano, on se tam sice objevil, ale když sem na něj klikla objevilo se tohle:




Nevěděla sem co s tím, platba z účtu odešla a na mail mi přišel 4x e-mail z ebayie:






A  toto je kabát, který jsem si vybrala 






Napsala jsem na ten jejich email spoog@ebay.com a měsíc se nikdo neozval ani z mailu, ani prodejce a rozhodně se platba nevrátila zpět.

Máte někdo stejnou zkušenost s touhle stránkou? 

Já jsem na dlouho dobu zrazená a pochybuji, že ještě někdy tuto stránku využiji, jen v případě něčeho malého tak do 100 Kč. :-/



Přeji Vám krásný týden a doufám, že se Vám můj článek líbil a zaujal, popřípadě překvapil :-)



Ahoj, Vaše Lilly