pondělí 31. srpna 2015

S blogerkou na nákupech 1. díl

Ahoj všichni,
je tu můj první článek, který se netýká ničeho jiného než nákupů.

Jelikož trávím prázdniny v Rakousku, konkrétně ve městě Steyr, navštívila jsem místní nákupní centrum - CityPoint. Krom běžnách obchodů, které jsou bežné u nás v Čechách, jako je například H&M, C&A, Deichmann, New Yorker, tu najdeme například skvělou a levnou drogerii Müller, ale hlavně obchod s damským oblečením a doplňky COLLOSEUM. 

Colloseum navštěvuji stašně ráda, celoročně tam mají velké výprodeje a seženete tam oblečení už od 2 €,-. Samozřejmě, že ve výprodejích najdete i oblečení za 15 €, ale když se potom podíváte na původní cenu, tak se Vám kolikrát protočí panenky.

Nicméně jsem se do Collosea vydala jentak na "čumendu", ale i tak u mě dva kousky zkončili. Ale tenhle článek bych chtěla věnovat oblečení, ale především se mnou navštívíte kabinku. Nevím, jestli to už někdy někdo dělal, ale snad se Vám to zalíbí a napíšete své komentáře, zda by jste si něco pořídili a nebo naopak.

Kousek č. 1




 Tak tohle je první kousek, cena 3 €, tílko z lehoučkého materiálu, vzadu na zlatý zip, balónový styl, krásný květinový motiv. 
Vyhodnocení:
  • krásný motiv květin, tudíž působí vesele.
  • lehký materiál vhodný na léto
    •  příliš mi neseděl k postavě
NE!

Kousek č. 2 

 
 Jako druhý kousek, jsem si zkoušela velmi roztomilý tmavomodrý top s netopířímy rukávky, z lehoučkého materiálu, v detailu obohacený o kočičky  a opět vzadu na z cena 3 €. 
Vyhodnocení:
  • krásný roztomilý vzor kočiček
  • slušivě vypasovaný střih
Za mě perfektní kousek oblečení a doteď mě mrzí, že jsem si ho nekoupila, ale rozhodovala jsem se hodně dlouho. 
ANO!

Kousek č. 3 


Třetím kouskem bylo zvláštní tričko s krásnným květinovým vzorem. Vpředu lehký materiál, vzadu strech a zlatý zip. Cena 3 €.

Vyhodnocení:  
  • příjemný materiál
  • hezky vypadající střih
  • veselý motiv  
ANO!
A taky jsem si ho koupila :-)
 
Tak to by byl konec prvního dílu, doufám, že se Vám to líbilo a příště se vrhneme na další díl.
Pište, komentujte a sledujte můj instagram.
Hezký zbytek večera 
Vaše Lilly