pátek 30. října 2015

Nepostradatelná kosmetika na podzim - 1. část

Ahoj všichni,

podzim je už pár týdnů tady a tak sem si řekla, že Vám ukážu věci, bez kterých bych žadný podzim nepřežila.
Každý má nějakou tu TOP 10tku, která je poskládaná trochu jinak. Někdo možná ani tu top 10tku nesestaví a pro někoho je číslo 10 až příliš málo.
Samozřejmě, že krom věcí, které tu mám, bych sem zařadila i například make-up, deodorant, oblíbený sprchový gel nebo šampon na vlasy, ale to je podle mne až moc velká klasika. Bez šamponu a sprchového gelu nemůže v téhle moderní době existovat vůbec nikdo a proto jsem je do seznamu nezahrnula. Ale dost už bylo povídání a jdeme na věc....:-)



TOP 1.  BALZÁM NA RTY

Nevím jak to máte Vy ostatní, ale já bych bez balzámu na rty opravdu umřela. Podzim je pro mě období, které mám převážně spojené s rozpraskanými rty a hlavně s  pálením rtů. Z toho důvodu mám neustále v každé kabelce či kapse v bundě balzám na rty.
Nemám vyhraněný vkus, nebráním se loji s perletí nebo s barevným pigmentem, je mi to opravdu jedno, hlavní je že po nanesení, mě rty během pár vteřin přestanou pálit a ztratí se, i u mě tak běžné, rozpraskání.


V poslední době sem si velmi oblíbila balzám od WENICAI. Znáte? Jedná se obdobu tak známého EOSu. Ale je opravdu tak úžasný?
Porovnání těchto balzámů bych se chtěla věnovat v dalším článku, takže se máte na co těšit. :-)



na fotografii:

     Balea: Perlglanz, Never Ending Story (DM, kolem 40,-)
     Astrid: regenerační, s vitamínem E a kakaovým máslem (lékárna, asi 40,-)
     Quest Brands: pearl shine , juicy strawberry (KIK, každý v akci za 13,-)
     oriflame: winter lip balm, cranberry - s červeným barevným pigmentem (cena tuším 30,-)
     Quiz: (bohužel neumím rusky :D), ale voní po kaštanech (dárek)
     Weinicai: borůvkový (cena 29,-)
     AC: Watermelon (tuším 19,-)
             někdo by mohl namítat, že se mi sem připletl i lesk na rty, který tu nemá co dělat, ale já ho  
             používám spíše jako balzám

TOP 2. LESK NA RTY

Další samozřejmostí, bez které bych se neobešla je lesk, mezi mé nejoblíbenější patří lesky spíše s tlumenějšími barvami a nebo úplně průhledný. Na otevřeném prostranství - pro jejich lepivost (hlavně v případě rozpuštěných vlasů a větru :D) raději volím balzám, ale pokud vím, že budu v nějaké uzavřené místnosti např. ve škole volím naopak lesk.


na fotografii:

     Eden, odstín 05, cena 15.-
           - nejedná se o drogerkovou značku, ale o produkt prodávající obchod RODINKA v Českých                  Budějovicích na Lanovce
             Musím říci, že pro mne příjemná žvýkačková vůně a krásná růžová barvička s třpytkami.
     Essence - XXXL shine, odstín 022 NUDE KISS, cena tuším 1,75 

Rty máme hotové a teď k očím :-)

TOP 3. OČNÍ STÍNY

Nejraději a hlavně nejčastěji nosím kouřové stíny. Kombinace černé, stříbrné a bílé je pro mne nejběžnější, ale ráda si hraji s barvičkami a to právě na podzim. 



na fotografii:

     USHAS: odstín 03 (béžová, růžová, vínová, čená)
                     odstín 01 (bílá, stříbrná, šedá, černá)
     technic:  odstín 2409 (modrozelená paletka)
                     odstín 2276 (černohnědá paletka)

Mám zde levnější varianty perleťových očních stínů od výše zmíněné značky USHAS, kterou možná znáte již ze zmíněného obchodu RODINKA, ale možná i od jinud. 
Jejich cena 6,- za kus je ale opravdu nízká v porovnání jak úžasně pigmentované a měkké tyto stíny jsou. Nemusíte používat žádnou podkladovou bázi, ani make-up na oko, jen proto, aby jste je na víčku udrželi alespoň polovinu dne. 
Při jejich koupi jsem bylo zpočátku skeptická a říkala jsem si, že ta tuto cenu je max vyhodím, ale jsou the best!!! Opravdu za málo peněz hoooodně muziky!!!

Paletky stínů technic mám z kosmetického kufříku, kde mám i další produkty od této značky. Pigmentace skvělá a zároveň se jedná se o tvrdší stíny ( ale nemusíte v nich rýpat :D)


TOHLE NE!

Mám zkušenost i s naprosto příšernými stíny od Essence - All about nude eyeshadow, které určitě dobře znáte.
Za mě příšerná pigmentace, ještě příšernější pružnost barev a nejhorší je i trvanlivost na oku - bez báze ani ránu. V případě, že se náhodou rozhodnete si je pořídit a používat, pořiďte si rovnou i špachtličku, protože ty stíny jsou jako kámen. Štětcem do noch skoro ryju, abych je vůbec nabrala, takže, pro me rozhodně špatná volba. (cena tuším 2,45 €)

(katalogová fotografie)

TOP 4. + 5. ŘASENKA a TEKUTÉ LINKY V TUŽCE

Řasenka

Co dodat?....Druh, značka, kartáček, barva řasenky vyhovuje každému jiná. Mě osobně vyhovuje tenčí kartáček s vystřídáním menších štětinek s většími, jako je u této řasenky od s-he. Bohužel si nejsem jistá, zda je stále v drogeriích dostupná. Koupila jsem ji v rakouském DM minulé prázdniny v akci za 99 centů. 
Barva je hustější, ale zároveň netrvá tak dlouho než řasenka zaschne a to je pro ty, kdo používají kleštičky na řasy, stejně jako já, velké plus.

na fotografii:

     s-he: XXL boost mascara, cena 99 centů


Tekuté oční linky v tužce

Těch není nikdy dost :D řasenka a linky jsou základem každého uspěchaného líčení. Já například zvládám linky i za jízdy v autě (ano, ty zatáčky sou opravdu na linky perfektní). Ale je to univerzální líčení, které se hodí na každou příležitost.

na fotografii:

     ? linky z PKL (České Budějovice, Lannova třída), cena 49,-
         Značku už nerozeznám, protože je mám už asi 3 rok a pořád perfektně kreslí. Fix je  
         středně tvrdý, jedinou chybu už má opotřebovaná špička, ale i tak se jich nevzdám :D

     essence: superfine, cena 75,-
         Myslím, že netřeba popisovat. Fix žádná sláva, ale barva má slušnou trvanlivost i pigment.

     Beauty of mind, cena 49,- (PKL)
         Levné linky se středně tvrdým fixem, barva dobře pigmentovaná. Jediným problémem je, že                když linky nakreslíte, rychle zasichají a další vrsta je většinou strhne. Rychlá práce je nutná, ale          jinak velmi ucházející. 
         


A to je pro dnešek vše, ale brzy se můžete těšit na 2. část z mé TOP 10.

Doufám, že se Vám článek i fotografie líbily.

 Tak čtěte, sdílejte a komentujte.

Hezký zbytek víkendu.

Vaše Lilly

:-)
     


    








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)