pondělí 4. ledna 2016

Vánoce 2015 aneb co jsem objevila pod stromečkem 1. kosmetika

Ahoj všichni,
teď akorát ležím v posteli nemocná a na antibiotikách, venku "konečně"sněží a je tam příšerná zima. Několik dní jsem nebyla schopná dělat nic jiného než frkat do kapesníku a spát. Z toho důvodu Vám píši článek o dárcích až teď. Tak snad mi to odpustíte :-)

Jelikož je těch dárečků trochu víc, musím články rozdělit na více sekcí, abych Vás jedním článkem o 50 fotkách neunavila. Můžete namítnout, že jsem toho zase tolik nedostala, ale pro mne je to až dost. Popřípadě se mi můžete pochlubit svým Ježíškem dole do komentářů, ráda se také podívám.

Také by mě zajímalo, jak to máte u Vás, já osobně slavím Vánoce na 4x a to s přítelem, s rodiči, s bratrem a jeho budoucí rodinou, a se sestřenicí na rodinné sešlosti. Pro mne tedy období dárečků začíná mnohem dříve než 24. prosince.

A teď dost kecání a šup na ukazování:


 
 Balea - koule do koupele, jahoda
Balea - mýdlo ve tvaru srdíčka, zelený čaj
Vánoční stromeček, mýdlo


Balea - badestic, lotos


Janette - sprchový gel, vanilka
(velmi zajímavé zavírání ve formě zátky jako u vína, jen doufám, že nebudu potřebovat otvírák :D)


donna evita - parfém (hodně kořeněný)


Balea - sprchový gel z dárkového balíčku, vanilka a kokos
(druhá věc splnila mé přání z wishlistu, ale to až v dalším článku)


Energy Cytovital - krém pro silnou regeneraci kůže (např. jizvy, opary atd)
Pro mě jelikož jsem nemehlo a pokaždé se někde říznu či opařím nepostradatelná věc :D


balzámy na rty, citron, jahoda, jablko a ostružina
sobík s leskem, jahoda


Balea - Haarparfüm, květinová vůně


Maybelline - New Super Stay Better Skin, odstín 01


Balea - Micelární voda pro smíšenou pleť


Tak toto byla první část dárečků, doufám, že se Vám fotografie i článek líbily a těšíte se na další sérii ve formě oblečení a doplňků :-)

Jelikož už je pár dní rok 2016, doufám, že v letošním roce se budu zase o něco zlepšovat, a to co se týče fotografií, jejich úprav a celkovém publikování. Zároveň věřím, že i počet čtenářů a komentářů se v letošním roce také zvýší a mé články budou kouzlit mnohým lidem úsměv na tváři a potěší i jejich srdce.


Krásný hezký den

               













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)