pondělí 4. ledna 2016

Ohlédnutí za rokem 2015

Už nějaký ten den je Nový rok, já ho nezačala nijak slavně. Na Silvestra i první den v roce 2016 jsem strávila v posteli s chřipkou, bolavými zuby a tím vším co k této nemoci patří. Při všem tom utrpení jsem se zamýšlela nad uplynulým rokem. Co mi přinesl, co jsem prožila, jaká místa jsem navštívila a tak dále.





Z prázdnin moc fotografií nemám, protože byly převážně pracovní a konkrétně z pendlování vlakem mezi Rakouskem a Čechami moc zážitků opravdu nemám, až na rozlité kafe na nádraží v Linzi, příšernou cestu zpět do Čech na konci prázdnin, kdy jsem kromě 2 obrovských kufrů (ano šílené, nikdy už nebudu jezdit s tolika věcmi, ale sem člověk co prostě potřebuje VŠE) táhla ještě kolo pro mého tatínka (samozřejmě teď na něm jezdíme oba, je lepší než to mé :D) a tahání o volné místo v kupéčku ve vlaku z Budějovic do Linze (všichni vodáci se zbláznili a nutně museli jet stejným vlakem jako já) a stání při dvou a půl hodinové cestě je opravdu nemyslitelné.

Za minulý rok vzniklo spoustu fotografií a tak jsem si řekla, že by nebylo špatné to shrnout. Musím říct, že jsem sama překvapená, co vše se u mne událo. Posuďte sami....






Co je na fotkách? (z leva do prava po řádcích)
1. řádek

    1. Při focení zahrady pro architekta se mi do všech fotografií pletl pes 
    2. Volný mezipracovní den - Steyr, Rakousko
    3. Návštěvy veterináře a oblíbená jízda autem naší Korynky - České Budějovice
    4. Výlet se sestřenicí na zámek Třeboň - Třeboň
    5. Vánoční trhy - České Budějovice
    6. Jezírko s lekníny u botanické zahrady - Steyr, Rakousko

2.řádek

             1. Projížďka a koupání naší Kory - Ševětín, lomeček
             2. Změna barvy vlasů (2 a půl hodiny u kadeřnice)
             3. Koupání v bazénu na zahradě 
             4. Společně strávený den s přítelem - České Budějovice
             5. Mazlení s obřím méďou 
             6. Druhá návštěva Vánočních trhů - České Budějovice
             7. Cesta vlakem - směr České Budějovice - Linz
             8. Cesta do práce - Steyr, Münichholz, Rakousko,

3. řádek

                    1. Procházka kolem Dubenského rybníku - Ševětín
                    2. Na pizze se sestřenicí Peťou (foto před dlabáním :D) - Třeboň 
                    3. Nový přírůstek do rodiny v podání náší Eby - Ševětín
                    4. Škola, jak jinak.. - České Budějovice
                    5. Konference Czech Polar & Alpine Microbiology, Jihočeká univerzita - České         
                        Budějovice
                    6. Oběd s přítelem v čínské restauraci Akakiko - Linz, Rakousko
                    7. Cesta na nákupy - Steyr, Rakousko
                    8. Kafe s kamarádkou Míšou v našem oblíbeném Fruitisimu - České Budějovice

4.řádek

                           1. Cesta do města - Steyr, Rakousko
                           2. Vánoční cukroví 
                           3. Projížďka na tátovo kole :D s naší Korynou
                           4. Jez - Steyr, Rakousko
                          5. Chata u Spolského rybníku - Spolí



a samozřejmě nejdůležitější událostí v roce 2015 se stalo vytvoření mého blogu. 


Doufám, že se Vám střípky mého roku 2015 líbily.

Napište mi, zda jste třeba tato místa také navštívili.



Mějte se hezky



          





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)