úterý 10. listopadu 2015

Vánoční wishlist :-)

Ahoj, dneska sem se rozhodla, že Vám ukážu seznam 8 věcí, co bych si přála k Vánocům. Předpokládám, že převážně si tyto přání budu muset pořídit sama, ale tak dám rodině i příteli šanci :-)

Začneme kosmetikou

1. Balea tělové mléko do sprchy s Vanilkou

Mléko na stejné bázi mám již od Nivei a právě proto bych chtěla porovnat oba produkty. Četla jsem recenze těchto dvou produktů i jejich srovnání a Balea vyhrává. Nejen že má nižší cenu a větší objem, ale na rozdíl od Nivei přišla Balea na trh i s vanilkovým mlékem a s přídavkem oleje. Naopak Nivea představila variantu s mořskými řasami, Q10 a masážními kuličkami. Takže postupně chci vyzkoušet rozhodně všechny :-) 
Pro mne je tělové mléko do sprchy rozhodně nejlepší variantou, jelikož jsem v tomto "pacient na baterky" a každodenní mazání zanedbávám.


2. WEINICAI

Již v jednom z mých článků, který se týkal právě tohoto balzámu jsem zmiňovala, že tyto balzámy jsou naprosto dokonalé. Weinicai vyrábí různé druhy a proto bych si je nejraději pořídila všechny. Avšak největší zálusk mám na modrý a žlutý :-) Ale k mé smůle, je mají všude vyprodané :-(

3. Sada profi štětců

Vlastním několik druhů štětců v různých cenových kategoriích i značkách, ale ráda bych si pořídila celou sadu od jednoho výrobce. Prozatím jsem ale nenašla žádné, které by mi vyhovovali složením celé sady, barvou a nestáli miliony. 

A teď k doplňkům

4. Stříbrné hodinky s kamínky 

Dlouhou dobu po celokovových hodinkách toužím, ale sem náročná. Ideální hodinky pro mne musí mít kamínky a zvláštní ciferník. Všude na internetu nacházím jen samé obyčejné a ničím nezajímavé. V nejhorším případě objevím jen extrémně přeplácané a předražené. Proto bych si přála decentní, ale zároveň vkusné a zajímavé. Hodí se ke všemu, jak ke sportovnímu oblečení tak i elegantnímu, což je pro mě nejtypičtější.




5. Velké visací náušnice

Jako náušnicový maniak si musím rozšířit svou sbírku o další kousek. Toužím po krásných velkých náušnicích nejlépe v nude barvě, ale v obchodech ani na internetu sem prozatím nenašla žádné, které by se mi zalíbili. Z toho důvodu sem na wishlist dala fotografii náušnic, které alespoň vypadají dle mých představ. 
Mám ráda velké a originální náušnice, nejen z důvodu, že prodlužují tvář, ale také proto, že jinak obyčejný outfit dokáží rozzářit a naprosto změnit. Setkávám se často s tím, že některé slečny mají strach z takovéto volby a raději sáhnou po peckách. 

6. Jeansy

V poslední době jsem si všimla, že převážně nosím jen černé kalhoty. Z toho důvodu bych ráda šatník obohatila o jeansy z tmavomodrého denimu. Ovšem sehnat nežíhané a nijak zdobené slimfity je nadlidské úsilí. Dvoje sice má skříň obsahuje, ale není to ono a navíc mám dojem, že sem džíny úplně zapomněla nosit. Tak snad jim zase přijdu na chuť :-)

7. Svetr s krajkou

Miluju krajku!!! Avšak čím víc jí miluji, tím míň ji v šatníku mám. Proto nepohrdnu absolutně žádným kouskem, který ji má ať už na ramenou nebo rukávech.  Takže sem s krajkou!!! :D

8. Kabát s kožíškem

Poslední věcí, po které mé srdce prahne, je kabátek s kožešinou kolem krku. Dle mého názoru je to nadčasový kousek, který se hodí k jakékoliv příležitosti. Bohužel horoucí ceny a malý výběr zužuje možnosti mého hledání a tím pádem mi docházejí nápady kde pátrat.
Kombinace černé kožešiny se zlatými zipy je naprosto dokonalá, jelikož většina mých kabelek má zlaté aplikace. Pro chladnější podzim i zimu je to perfektní volba. Snad ho na něco takového někde narazím.



Doufám, že se Vám wishlist líbil a do komentářů mi pište, co by jste si přáli zase Vy. :-)

Pokud máte nějaké typy, kde narazit na věci, které bych si přála, rozhodně napište.


Krásný týden


Vaše Lilly




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)