úterý 11. října 2016

Wish - nákupy doplňků

Krásný upršený den čtenáři,

určitě se divíte, že během pár dní, jsem tu opět s novým článkem. Ale jak to tak bývá, ošklivé počasí přeje jak domácím pracem, tak i psaní.

Snad si budete říkat, že další článek je zase o nakupování, avšak vysvětlení je úplně jednoduché. Tento článek jsem připravovala zhruba 3 měsíce, jelikož jsem neustále čekala než mi přijdou objednané věci.

Nevím, jestli stránku Wisch znáte, ale pro představu mohu říct, že je to něco na způsob Ebayie a Alliexpressu. Mě osobně tato stránka vyhovuje mnohem více než její konkurenti, jelikož se mi prozatím nestalo, že by mi cokoli nepřišlo a ve většině případů, vypadá výrobek stejně jako na obrázku. 

U každého obrázku naleznete odkaz přímo na výrobek, který jsem objednávala, aby jste ho mohli zároveň porovnat.



Jednou z věcí, které jsem neodolala, byly tyto nádherné motýlkové náušnice. Nikdy jsem neměla ráda zlato a zlaté doplňky, ale v poslední době se začínáme dost kamarádit. Nehledě na to, že na bundách či kabelkách jsou zlaté detaily a kombinace se stříbrnými vypadá vážně nelichotivě.

Dalším důvodem, proč jsem si vybrala zrovna náušnice je fakt, že v obyčejných obchodech jako Clarie´s, Takko, Pimkie atd., kde se bižuterie běžně prodává, tak mi přijde vše strašně předražené. V lepším případě, nejsou ani tak hezké a člověk si prostě nevybere.

Tyto vyšly i s poštovným na 50 Kč. Vše přijde v bublinkové obálce, tudíž možnost poškození je minimální. Odkaz na motýlkové náušnice



Dalšími náušnicemi jsou tyto ve tvaru páva. Mají zvláštní zapínání ve tvaru tzv. klipsny. Dole je západka, která se zdvihá, provlékne se rovnou částí náušnice a opírají se o ucho. Vytvoří dá se říci takový zámek. Díky tomu jsou skvělé například pro nakupování oblečení, kdy si svlékáme trička a další svršky. Obyčejné zapínání je k tomu dost nevhodné, jelikož "špuntík" se většinou vysmekne, náušnice se zapíchne do nějakého kousku oblečení a Vy ztratíte náušnici raz dva. 

Cena náušnic byla stejná jako u předchozích a to 50 Kč včetně poštovného. Odkaz na paví náušnice



Prstýnky je hezké dostávat od někoho blízkého, ale proč si občas neudělat radost. Navíc trefit se do něčího vkusu je velice těžké.
Nevím jak se to stalo, ale omylem jsem si objednala prstýnek dvakrát. Na jednu stranu mi to nevadí, jelikož oba současně vypadají na prstu velice hezky, tedy alespoň dle mého názoru.



Prstýnky jsou z platiny a postříbřené. Neošoupají se, jako kdejaká bižuterie, což považuji za velké plus. Jeden z prstýnků, které jsem také objednávala na wish, mám už rok a do teď na něm nejsou vidět žádné známky opotřebení.

Cena opět stejná, 50 Kč i s poštovným. Odkaz na prstýnky


Šperků není nikdy dost, že? Tahle souprava mě zaujala svým zvláštním tvarem. Mašlička, která drží kamínek vypadá velmi elegantně, tudíž se hodí k čemukoli. Samozřejmě, že u této soupravy počítám s nízkou výdrží a změnu zlaté v černou, ale ani to mě nikterak neodradilo,

Také mohu s klidným srdcem říct, že vypadá velmi originálně

Cena za celou soupravu opět velice hezká a to 50 Kč. Odkaz na soupravu


I když v současný době letí spíše éra houbiček a oválných štětců na make-up, já se raději držím toho, co mi vyhovuje. Nedělala jsem si iluze, že tyto štětce budou nějak perfektní. O to víc jsem byla překvapená, jak skvělé ve skutečnosti jsou. Štětiny jsou syntetické, s dvojími vlákny a tužší, tudíž se nijak neohýbají a aplikace je velice jednoduchá.

Sada obsahuje různé typy štětců. Já nejvíce používám špičatý pro nanášení stínu. Šikmý se dá použít také na stíny či rozjasňovač nebo v mém případě na rozmazání, rovný štětec můžete využít dle svého výběru. Velký plochý využívám na kontury a malý na rtěnku. Oboustranný štěteček mám ve své kosmetické taštičce do kabelky.

V odkazu níže si můžete vybrat nejen velikost sady, ale také barvu štětců. K dostání jsou ve fialové, růžové, hnědé a také černé.

Cena sady s poštovným opět 50 Kč.Odkaz na fialové štětce


Další sadou štětců je tato na bázi Real Technic. Musím říct, že z této sady jsem zatím využila jen dva a to velký růžový na pudr a menší na makeup. Bohužel nemám srovnání s originály, ale i tak jsou velice příjemné. Štetiny jsou husté, ale co mi trochu vadí, je světlejší část na konci. Přece jen vypadá mnohem lépe, když není na první pohled vidět, jaký produkt byl štětcem nanášen.

V sadě je krom dvou velkých štětců také jeden fialový na rozmazávání, menší růžový na tvářenku a poslední oranžový na korektor.

Ráda bych také zmínila velikost štětců. Na fotografii vypadají, že jsou vcelku velké, ale oproti mé dlani jsou naprosto stejné (cca 20 cm). Cena se pohybovala kolem 170 Kč včetně poštovného.

Bohužel v současnosti už není odkaz na tento set zveřejněn, ale přidávám se jiný na podobnou sadu, která je také velice hezká. Odkaz na sadu

Tak toto je jediný produkt, ze kterého jsem byla nejdříve nadšená a poté zklamaná. Tyhle hodinky jsem si totiž objednala jako jedinou věc ke svým narozeninám. Mám ráda Paříž a mým snem se tam někdy podívat, ale bohužel tyhle hodinky mi ji připomínat rozhodně nebudou.

Přísahám, že jsem je na ruce měla pouze jednou a během toho jednoho jediného dne přestaly fungovat. Nevím co se stalo, ale rafičky spadly dolů a bylo po parádě. Bohužel, nedá se nic dělat, ale těch pár peněz, co jsem za ně dala mě nemrzí.

Cena 49 + 25 poštovné. I když jsem Vás možná odradila stejně sem dám odkaz na hodinky

Patřím k lidem, kteří pro sledování času raději používají hodinky než telefon. Z toho důvodu v mém nákupním košíku přistály hned dvoje v univerzálních barvách - bílé a černé. Bílé mají kování v růžovém zlatě (rose gold) a černé ve zlaté. Oba modely jsou velice hezky zpracované. Součástí hodinek je také baterie, která je přímo uvnitř. Po sundání pojistky z šroubečku stačí jen nastavit čas a hodinky můžete okamžitě používat. 
Jediné, co mě na hodinkách štve je, že i když je ciferník v určité barvě, spona na zapínání je stříbrná. Každý si toho hned nevšimne a při nošení to není vidět, ale i tak by to mohl prodejce rozhodně doladit. Odkaz na hodinky


Poslední věcí z tohoto článku je ozdobný konektor do telefonu. Někomu tato věc může připadat jako nesmysl, ale mě se velice líbí. Tato věcička může mít různou podobu, ale funkce je vesměs dvojí. První je zabránění vstupu nečistot do místa pro sluchátka a následnému zničení telefonu a druhou je funkce zdobná.

Samozřejmě, že některé telefony jako například Sony mají tyto "zdířky na sluchátka" chráněny přímo silikonovým "deklem", který je spojen s krytem. Jiné značky jako Nokia, toto nemají, proto je lepší předejít problémům později spojených s nefunkčností.

Cena opět 50 Kč. Odkaz na konektor


Máte někdo zkušenosti s nákupy na Wish? 

Zaujal Vás nějaký předmět z mého nákupu a chtěli by jste si ho také pořídit?

Rozhodně mi dejte vědět


Krásný zbytek večera


Vaše

           


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)