neděle 24. dubna 2016

Isana - S.O.S clear pero proti tvorbě akné

Ahoj holky,

určitě všechny dobře znáte nepříjemné zarudlé místo, ze kterého se po pár hodinách vytvoří nevzhledný pupínek, který musíme zakrývat korektorem a nánosem make-upu.

Nedávno jste v mém haulu mohli vidět tento přípravek, který jsem si pořídila v drogerii Rossmann a slíbila jsem Vám jeho recenzi. A tak s ní dnes přicházím. Pokud jste tento nákup prošvihli koukněte zde.




Tento gel proti akné je určený pro mastnou a nečistou pleť. Jeho složení z kyseliny salicylové a zinku pomáhá vysušovat postižené místo a předchází jeho dalšímu rozvinutí.

Ihned po nanesení se gel vsákne, takže nezůstávají žádné skvrny. Sama jsem to ještě nezkoušela, ale myslím, že by přes něj bylo možné nanést i lehčí BB nebo CC krém. Osobně ale doporučuji použít gel na vyčištěnou pleť v době, kdy zrovna nemáme v plánu někam vyrazit.



A jak je vlastně přípravek nejúčinnější?

Pro 100% účinek je nejdůležitější, aby jste pupínek namazali okamžitě poté, co se objeví. Stačí využít pouze malé množství, jelikož se přípravek perfektně roztírá. U mě osobně zarudnutí mizí do hodiny od aplikace.



Musím říct, že jsem nečekala žádný velký zázrak od přípravku, který stál kolem 50 Kč. Ale opak je pravdou.Testovala jsem ho již přibližně 6x a až na 2 případy, kdy jsem pupínek nenamazala první den, fungoval na 100%.

A co Vy, už máte zkušenost s tímto přípravkem? 



Krásný víkend


Vaše



              






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)