úterý 9. února 2016

Swap s Verčou Ronnie Sparks z goodmoda.blog.cz

Ahoj všem,

nedávno jsem se zmiňovala, že Vám připravuji překvapení s jednou spřízněnou blogerkou, a tím je můj (vlastně i náš) první swap. Před časem mě oslovila Verča z blogu goodmoda a navrhla mi, aby jsme si vyměnili pár věciček. Já samozřejmě souhlasila, protože jsem ještě nic takového nedělala a přišlo mi to jako výborný nápad.

Vzájemně jsme si poslali vyplněný dotazník o tom co máme rády, vyměnili adresy a určili datumy, kdy si balíček odešleme, a kdy zveřejníme články. A jak vše dopadlo a co odemne dostala Ronnie? Na to můžete kouknout zde

V pondělí 8. února přibližně kolem 9 ráno mi balíček přišel. Ještě v noční košili jsem se nedočkavě vrhla na rozbalování.






Věcičky mi přišly v krabici od bot a po šíleném trhání lepenky jsem se konečně dostala na obsah





První co mě čekalo byly bublinky. Super aspoň můžu praskat :D



Po odstranění bublinek mě hned navrh čekal dopis. Mám moc ráda ručně psané dopisy, jsou osobnější a vždy tak nějak vezmou za srdce. Ronnie si dala záležet i na vzhledu obálky, kterou vylepšila ozdobnou lepenkou a nálepkami se srdíčky.V podobném duchu byl vyzdoben i dopis.



První co mě udivilo bylo, že v balíčku byly tři dárky zabalené do bílých papírů, ale jak Ronie vysvětlila v dopise, jednalo se o věci jentak pro radost. Zbytek byl označen čísly a zabalen do krásného papíru.




Dárek pro radost č. 1 s názvem MÁ VÝROBA



Po otevření tohoto dárečku jsem se musela smát, objevila jsem nádhernou sovičku v mé oblíbené fialové barvě. Ronnie je strašně moc šikovná, posuďte sami.



Dárek pro radost č. 2 s názvem NA DŮLEŽITÉ INFO. 



V tomto dárečku jsem našla 3 bločky, každý v jiném designu i kompozicí uvnitř. Jeden linkovaný, druhý čtverečkovaný a poslední prázdný.




Poslední dárek pro radost byl přesně něco pro mě...


 


....čokoláda na nervy, té není nikdy dost.



Hlavní dárek č. 1



Tento dárek mě naprosto odrovnal, už minimálně 2 měsíce jsem tento suchý šampon od batiste chtěla vyzkoušet, ale při každé návštěvě drogerie jsem na něj naprosto zapomněla. Ale shodou okolností jsem na něj koukala 2 dny před příchodem balíčku a říkala jsem si, který by byl asi nejlepší. S nepořízenou a větou "Tak snad příště" jsem drogerii zase opustila. Takže toto byl nej nej dárek ze všech.



Hlavní dárek č. 2


Přiznám se, že tuto značku vůbec neznám.  Ale mléko krásně voní, navíc je bez parabenů a silikonu, tak jsem moc zvědavá, jak bude fungovat.



Dárek č. 3



 Ani já ani Ronnie nemáme rády huňaté kartáčky. Takže výběr byl přesně dle mého vkusu. Od značky Oriflame jsem nic neměla už dlouhá léta, ale po vyzkoušení téhle řasenky jsem zůstala udiveně stát. Nejen že má perfektní konzistenci, nedrolí se, ale zároveň kartáček udělá moc pěkné řasy.
Mohli jste ji už také vidět na mém líčení s paletkou technic zde



Dárek č. 4



"Sladká tečka při sprchování" tak to pojmenovala Ronnie. Dermacol Aroma Ritual dělá skvělé sprchové gely, sama mám už několikátý a tento s názvem Mandarinkový sorbet velmi ráda zařadím do mé sbírky. 



Dárek č. 5


 Není nad podporu v mé náušnicové mánii. Nádherné zlaté náušnice od značky she mě rozhodně potěšily. Nemám moc kousků ve zlaté a tyto mi nádherně doplní tentokrát mou náušnicovou sbírku :D


Dárek č. 6


 Jelikož moc nenavštěvuji drogerii Rossmann na tento šampon jsem ještě nenarazila. A protože prý "těch není nikdy dost a stále docházejí", což je pravda, ráda vyzkouším i tuto novinku.


Dárek č. 7


 Tak nad tímto dárkem jsem si jen povzdechla. Miluji knihy, zvláště detektiky a historické romány. Proto i tento výběr byl naprosto perfektní. Škoda jen, že není mnoho času na čtení. Ale kniha vypadá tak slibně, že snad i zahodím to učení a vrhnu se na ni.


Dárek č. 8


Jeden z menších dárečků byl lak od Rival de Loop Young. Příjemná hnědočervená barvička v odstínu 28 lucky sharm. Má velký kartáček, který pokryje celý nehet a samotná barva je intenzivní i v jedné vrstvě. Zasychá prakticky hned, tudíž za mě skvělý lak.
V poslední době R de L začínám propadat, mám od nich tužku na obočí, která je super levná, ale zároveň super kreslí. Dalším produktem je Mousse Make-up, který mě také uchvátil. Bohužel pokud jste velké bledule, rozhodně pro Vás není.


Dárek č. 9

Samozřejmě nedočkavost mi zabránila vyfotit obal... 
Bezoplachová dvousložková péče ve spreji od Garnier na barvené vlasy. Tyto péče ve spreji jsem si v poslední době hodně oblíbila a rozhodně u mě nebude ležet jentak. 



A to je z dárečků vše... Zde ještě shrnující fotografie :-)






Musím říct, že jsem z této spolupráce velmi nadšená a rozhodně to není poslední swap, který spolu tvoříme. Doufám, že se Vám dnešní článek líbil, rozhodně nezapomeňte navštívit i Ronnie a zjistit co jsem jí koupila já.




Krásný večer Vám všem


Vaše 


         




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)