pátek 5. února 2016

Paletka stínů technic - recenze a swatche stínů

Ahoj všem,
chtěla bych se omluvit za velkou pauzu, kdy jsem vůbec nepublikovala. Bohužel v poslední době na mě dopadá velká únava a stres z nadcházejícího konce studia a snímž spojené práce a zkoušky. Tudíž blogování šlo krapet stranou. Ale nezahálela jsem úplně a alespoň jsem nafotila věcičky, o kterých bych ráda psala. Snad mi mou nepřítomnost prominete.

Dnes bych se ráda věnovala kosmetice technic, konkrétně paletce stínů. Dostala jsem ji sice v létě, ale doputovala ke mě teprve před týdnem.

technic nemá nic společného s IT technologiemi, ale patří anglickému výrobci kosmetiky Badgequo, která na trhu působí již 30 let.


U nás v ČR by jste tuto kosmetiku v drogerii jen těžko hledali. Já sama na ni narazila poprvé před 2 lety a to v Rakousku. Avšak ani tam se nejedná o tipycké drogerkové zboží.
K dostání je například v síti obchodů Teddy, kde jsem ji objevila i já. Bohužel nemají oficiální e-shop, ale jejich produkty můžete najít i na některých českých internetových obchodech či zakoupit na zahraničních.

Krom paletky, kterou Vám chci dnes ukázat vlastním i celý kosmetický kufřík obsahující dvě menší paletky stínů, 3 laky, 4 rtěnky, tvářenku, pudr (příliš tmavý spíše na konturování) a menší sadu štětců.

A teď ke slíbené paletce...



Paletka obsahuje:

  • 105 stínů
  • 7 rtěnek
  • 4 tvářenky 
  • 2 kompaktní pudry
  • 1 konturovací pudr
  • 2 štětce na rtěnku
  • 2 aplikátory stínů
  • 1 štětec na tvářenku


technic můžeme zařadit mezi levnější avšak vcelku kvalitní sortiment, tudíž její cena se pohybuje kolem 6 .




I na takto levnou paletku stačí u převážné většiny stínů pouze jednou lehce namočit a stín je dostatečně intenzivní. U světlejších barev jako jsou zde č. 1, 2 a 3 byl trochu problém. Na oku se rozhodně neobejdou bez nějakého podkladu. Osobně preferuji makeup, ale na škodu není ani rozjasňovač či báze k tomu určená. Zbytek stínů drží bez podpory, ale pro výdrž celého dne nějakou rozhodně doporučuji.




A teď k samotným barvičkám. Musím říct, že swatche jsem dělala poprvé, ale doufám, že budou co k čemu. A pro lepší přehled přidávám i přiblížené foto stínů v paletce. 


série 1 - 4





1. série



2. série



č. 8 je první z matných stínů, i kdy na foto nevypadá. dalším je i č.13.
Z této série mě nejvíce uchvátil stín č. 14. Jeho barva je v kalíšku skoro do červena, ale jak samy vidíte, po nanesení má překrásné odlesky do žlutooranžova.


 3. série


Z této série je nejúchvatnější opět poslední stín a tím je č. 21. Velice sytá barva, v kalíšku vypadá skoro hnědě.

4. série


série 5 - 8




5. série



6. série


7. série


8. série


série 9 - 12


9. série


10. série


11. série


12. série



série 13 - 15


13. série


 14. série


15. série




Toto je závěr všech stínů. K paletce bych ráda dodala, že ne všechny stíny jsou naprosto "bombové", ale převážná většina z nich je velmi silně pigmentovaná. Střídají se zde velmi hezky matné stíny s třpytivými a vytvoříte s ní snad 150 000 verzí kouřovek. Samozřejmě, že se asi nevyrovná například profi paletce od Urban Decay, ale pro nás běžné smrtelníky, kteří za ní nechceme vyhodit jentak 1400,- je velmi příjemná a rozhodně se s ní dá pěkně nalíčit.

Kdybych měla stíny hodnotit na procentové stupnici dala bych jim 87 %.



Doufám, že se Vám dnešní článek líbil a příště se můžete těšit na pokračování. Tentokrát se podíváme na rtěnky, tvářenky a pudry.



Krásný víkend všem


Vaše 

         







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)