pátek 30. října 2015

WEINICAI

Co je to WEINICAI?


V předchozím článku jsem Vám představila americkou značku EOS a její nejznámnější výrobek balzám na rty. V dnšním článku bych chtěla představit obdobu EOSu a to balzám na rty WEINICAI.


Tento balzám najdete v nejrůznějších levnějších obchodech. 
Já ho například objevila hned ve dvou a to v PKL v Českých Budějovicích a nebo u nás v samoobsluze :D Neviděli jste ho náhodou už i u Vás? :D

Mám v plánu si pořídit veškeré druhy, které Weinicai nabízí, protože jejich trvanlivost na rtech je na takto levnou věc vynikající.





Oproti Eosu vyrábí Wenicai i barevně pigmentované balzámy a musím říct, že já osobně jsem si z pigmentace málem sedla na zadek. Posuďte sami: 


Po jediném tahu máte takovouto nádhernou sytou barvu....Za cenu 25 Kč??????

Já myslím, že není co řešit.



Pro mne bude tento výrobek dlouhou dobu TOP levná, kvalitní a úžasná věc.

A co Vy, už máte svůj WENICAI? 

Napište mi Váš názor, budu se těšit :-)




V dalším článku se můžete těšit na srovnání těchto dvou balzámů.
 Snad se Vám to bude líbit a třeba to pomůže i v rozhodování mezi těmito konkurenty.


Hezký víkend

Vaše Lilly

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)